Эмч, эмнэлгийн мэргэжилтнүүдэд бүтээгдэхүүний талаар мэдээлэл хүргэх Бүтээгдэхүүний онцлог чанар, давуу тал, хэрэглэх заавар зэргийг тайлбарлан танилцуулах Сургалт, танилцуулга, семинар, хуралд оролцох, зохион байгуулах Эмч, эмнэлэг, эмийн сан, байгууллагуудтай урт хугацааны хамтын харилцаа хөгжүүлэх Зах зээлийн хэрэгцээ, хэрэглэгчдийн санал хүсэлтийг судалж компанид мэдээлэх Шинэ бүтээгдэхүүн нэвтрүүлэхэд судалгаа, санал дүгнэлт гаргахад туслах Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах, биелэлтийг хангах