Байгууллагын хүний нөөцийн бодлого, журам, стратегийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх Ажилтны бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, үнэлгээ, сургалт хөгжлийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах Гүйцэтгэлийн үнэлгээний тогтолцоог боловсронгуй болгох Байгууллагын соёл, ажилтны оролцоо, сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх хөтөлбөр хэрэгжүүлэх Хөдөлмөрийн хууль, дотоод журам, ёс зүйн стандартыг хэрэгжүүлэхэд хяналт тавих Удирдлагын багтай нягт хамтран ажиллаж, стратегийн шийдвэр гаргалтад оролцох
Бизнес, эдийн засгийн нөхцөл байдлын талаарх өгөгдлийг цуглуулж, шинжилгээ хийж, ирээдүйн төлөв байдлын таамаглал боловсруулан компанийн санхүү, хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалтад ашиглах; Компанийн санхүүгийн тайлан, үзүүлэлтэд дүн шинжилгээ хийж, санхүүгийн чадавхийг сайжруулах чиглэлээр зөвлөмж, мэдээлэл боловсруулах; Мөнгөн урсгалын төлөвлөлт гаргаж, хэрэгжилтэд хяналт тавих, мөнгөн хөрөнгийн нөөцийг оновчтой удирдах; Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан болон удирдлагаас өгсөн бусад чиг үүргийг хэрэгжүүлэх.