* Хэрэглэгчдэд бараа бүтээгдэхүүний хэрэглээний мэдлэгийг олгох * Бараа бүтээгдэхүүн борлуулах * Ажлын 5 хоногт өдрийн 8 цагаар ээлжийн хуваариар ажиллана * АБТ-нд заагдсан бусад чиг үүргүүд.
Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн бодлого, холбогдох хууль, журам зааварт нийцүүлэн үйл ажиллагааг оновчтой, үр ашигтай зохион байгуулах, төлөвлөх, хөгжүүлэх, хэрэгжилтэд хяналт тавих, компанийн мөнгөн урсгал болон үр ашгийн тайланг хянаж, дүгнэлт гаргах Санхүүгийн тайлан, татварын тайлан, /бусад санхүүтэй холбоотой тайлан тооцоо/ гаргах Санхүү хэлтсийн ажилтнуудыг сургаж хөгжүүлэх, удирдлагаар хангах Удирдлагыг шаардлагатай санхүүгийн тоон мэдээлэл, тайлангаар хангах Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил
Хариуцсан брэндийн хөгжүүлэлт хийх, зах зээлд эзлэх хувь хэмжээ, нэр хүндийн өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх; Борлуулалтын судалгаа шинжилгээ хийж борлуулалт нэмэгдүүлэх үйл ажиллагааг хэрэгжүүлэх; Хариуцсан брэндийн борлуулалтын болон татан авалтын төлөвлөгөөг гаргахад оролцох Харилцагч байгууллагуудтай хамтын ажиллагааг сайжруулах Төлөвлөгөө тайлан боловсруулах
Жижиглэн худалдааны дэлгүүрүүдэд тохирсон маркетингийн стратеги төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх, гүйцэтгэлийг хянах; Борлуулалтыг нэмэгдүүлэх, брэндийн нэр хүндийг өсгөхөд чиглэсэн маркетингийн идэвхжүүлэлтийн ажлууд санаачлан, зохион байгуулах; Дэлгүүрийн дотоод орчин, бүтээгдэхүүний үзүүлэн, сурталчилгааны материал, үйлчилгээг сайжруулах; Өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагаа, борлуулалтын стратеги, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний судалгаа шинжилгээ хийх; Зах зээлийн хандлага, хэрэглэгчдийн эрэлт хэрэгцээг байнга шинжилж, түүнд суурилсан үйл ажиллагаа төлөвлөх; Сувгийн маркетингийн хэлтсийг удирдан чиглүүлж ажиллах; Борлуулалт, үйлчилгээний хэлтэс болон бусад алба нэгжтэй уялдаа холбоотой ажиллах;
Нийт брэндийн ашигт ажиллагааг хангах замаар компанийн хөрөнгийн өгөөжийг нэмэгдүүлэх; Шинэ бүтээгдэхүүний нэвтрүүлэлт хөгжүүлэлтийг хийн, таниулан борлуулах; Зах зээлийн мэдээлэлд тогтмол дүн шинжилгээ хийж, брэндийн бодлогын стратегийг төлөвлөх, Борлуулалтын гүйцэтгэлийн төлөвлөгөө гаргах, гүйцэтгэлийг ханган ажиллах Брэндийн багийг удирдах, ажилтнуудыг бүтээгдэхүүний сургалт мэдээлэл тогтмол хангах
Өгөгдөлд суурилсан судалгаа шинжилгээ хийж гүйцэтгэх, үр дүнг тайлагнах, таамаглах Өгөгдлүүдийг ашиглан бизнесийн болон үйл ажиллагааны тайлан мэдээ бэлтгэх Борлуулалтын тоон мэдээллийг нэгтгэх, дата бааз үүсгэх, тоон мэдээлэлд үндэслэн олон талт шинжилгээ хийх, мэдээлэл цуглуулах Байгууллагын богино болон урт хугацааны төлөвлөлт гаргах, алдагдсан боломжийг бууруулах, борлуулалтын өсөлтийг хангах шийдэл гаргах
- Борлуулалтын шинэ суваг хайх, борлуулалтын нэмэгдүүлэх - Супермаркет бүсчлэлийн дагуу бараа захиалга авах - Бараа дүүргэлт, түгээлтийг хянах - Дэлгүүр дээрх бараа бүтээгдэхүүнийг халамжлах - Идэвхжүүлэлттэй холбоотой ажлыг бие даан гүйцэтгэх
Хариуцсан албаны борлуулалтын жил, улирал, сарын төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжүүлэх, борлуулалтын гүйцэтгэлд хяналт тавих Борлуулалтын албаны ажлын гүйцэтгэлд дүгнэлт хийн, зөв зохион байгуулж, чиглүүлэг өгөх, өдөр тутмын үйл ажиллагааг төлөвлөх Шинэ боломжийг байнга эрэлхийлэн, харилцагчийн тоог нэмэгдүүлэх; Бүтээгдэхүүний нөөцийг удирдан, хяналт сайжруулалтыг тогтмол хийх.
Дэлгүүрийн стандарт, шаардлагад нийцсэн хамгийн ашигтай байршлыг олж тогтоох Тухайн боломжит байршилд нарийвчилсан зах зээлийн судалгааг хийж, борлуулалт болон ашиг алдагдлын тооцоолох Сонгогдсон байршилд түрээслүүлэгч талтай түрээсийн гэрээний тохиролцоог хийж, түрээсийн гэрээ байгуулах Дэлгүүр нээгдэх хүртлэх үйл ажиллагааг хариуцан ажиллах
Амуулай компанийн retail дэлгүүрүүдийн сурталчилгааны материалуудын (постер, поп, хөөсөн хэвлэл, шошго гэх мэт) эх бэлтгэлийг хийх, сайжруулах Дэлгүүрүүдийн орчин дахь сурталчилгааны хэрэгслүүдийг хянах, шинэчлэх, сайжруулах Дэлгүүрүүдийн тоног төхөөрөмж, тавилгын эвдрэл гэмтлийг хянах, шаардлагатай засвар үйлчилгээг зохион байгуулах Маркетингийн багтай нягт хамтран ажиллаж, салбар дэлгүүрүүдийн брэндийн стандартыг хангах