Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулахад оролцож хэвийн үйл ажиллагааг хангахад дэмжлэг үзүүлэх үүрэгтэй. Захиргааны үйл ажиллагаанд Байгууллагын өдөр тутмын захиргааны үйл ажиллагааг зохион байгуулах Албан баримт бичиг боловсруулах, архивлах, зохих журмын дагуу хөтлөх. Баримт бичгийн бүртгэл, хадгалалт, илгээмжийн удирдлагыг хариуцан ажиллах. Удирдлага болон бусад ажилтнуудын ажлын үйл ажиллагааг дэмжих. Имэйл, утасны дуудлага болон захидал харилцааг зохион байгуулах. Харилцагч байгууллагуудыг мэдээллээр хангах, харилцаа холбоог хангаж ажиллах. Хүний нөөцийн үйл ажиллагаанд Ажилтнуудын цаг бүртгэлийн хөтлөх. Багийг идэвхжүүлэх арга хэмжээ, сургалт зохион байгуулахад оролцох. Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх.