Байгууллагын албан хэрэг хөтлөлт, бичиг баримтын бүртгэл, хадгалалт, архивын ажлыг холбогдох журмын дагуу хариуцах Ирсэн, явсан албан бичиг, баримтыг хүлээн авч бүртгэх, дамжуулах хяналт тавих Баримт бичгийн хувийн хэрэг, гэрээ тушаал, шийдвэрүүдийг эмх цэгцтэй хадгалах Байгууллагын дотоод мэдээлэл, архивын баримтыг нууцлалын түвшинд хамгаалж ажиллах Хугацаа дууссан баримтыг архивт шилжүүлэх, устгалд бэлтгэх ажлыг зохион байгуулах Компанийн удирдлагад шаардлагатай бичиг баримтын мэдээллийг цаг тухайд нь гаргаж өгнө Ажлын байрны дотоод журам, барилгын компанийн үйл ажиллагаатай холбоотой бичиг баримтыг системтэй хөтлөх