Компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тухай харилцагчдад тайлбарлах, зөвлөгөө өгөх, өдөр тутмын үйл ажиллагааны дуудлага, захиалга, санал гомдлыг хүлээн авах замаар байгууллагын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх, харилцагчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах
Компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээний тухай харилцагчдад тайлбарлах, зөвлөгөө өгөх, өдөр тутмын үйл ажиллагааны дуудлага, захиалга, санал гомдлыг хүлээн авах замаар байгууллагын үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх харилцагчийн сэтгэл ханамжийг өндөр түвшинд байлгах; Харилцагчийн үйлчилгээний хэлтсийг шууд удирдлагаар хангаж ажиллах; Харилцагчийн үйлчилгээний төвийн 7 хоног, сар бүрийн тайланг бэлтгэх
Компаний бизнес зорилтын дагуу төлөвлөгөөнд тусгагдсан байгууллагуудад бүтээгдэхүүн үйлчилгээг санал болгох, гэрээ хэлцэл хийх, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх идэвхжүүлэлтийн ажлыг зохион байгуулах, хамтрагч байгууллагуудыг халамжилж хариуцан ажиллах
Байгууллагын зорилго зорилт, стратеги төлөвлөгөөнд нийцүүлэн бүтээгдэхүүнийг зөв төлөвлөх ангилах, идэвхжүүлэх Зах зээлийн судалгаа хийх, хэрэглэгчдийн зан төлөвт үндэслэн шинэ бүтээгдэхүүн/категори нэвтрүүлэх Бүтээгдэхүүн болон бүтээгдэхүүний ангиллуудыг хөгжүүлэх, сайжруулах Маркетинг, борлуулалт, ложистикийн багтай үр дүнтэй хамтран ажиллах