Борлуулалтын стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх Төслийн борлуулалт дээр төвлөрч, байгууллагуудтай цаг товлон уулзалт зохион байгуулах, уулзах Борлуулалтын төлөвлөгөө гаргаж, биелэлтийг хангах, зах зээлийн судалгаа хийж, боломжуудыг илрүүлэх Шинэ харилцагчдыг татах,тэдэнд бүтээгдэхүүний үнэ цэнэ, чанарыг ойлгуулах Компанийн бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагчдад танилцуулах, тэднийг хөнгөлөлт урамшуулал, хөтөлбөрүүдийн талаар мэдээллээр тогтмол хангах Үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ шаардлагыг зөв тодорхойлж, түүнд нийцсэн бүтээгдэхүүнийг санал болгох, шударга, урт хугацааны харилцааг эрхэмлэн хэлэлцээр хийх Борлуулалтын тайлан гарган дүн шилжилгээ хийх Урамшуулал, хөнгөлөлтийн төлөвлөгөө, хөтөлбөр гарган батлуулж, зохион байгуулалт хийн борлуулалтыг дэмжих
Маркетингийн үйл ажиллагааг сайжруулан өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэх Маркетингийн улирал сарын төлөвлөгөөг гарган хэрэгжүүлэх, үр дүн тайлагнах Шинэ санал, санаачилга гарган хэрэгжүүлэх Компанийн борлуулалтын төлөвлөгөөг биелүүлэн ажиллахад дэмжлэг үзүүлэх Брэндийн маркетингийн судалгаа хийх, бодлого боловсруулах, хэрэгжүүлэх Брэндийн идэвхижүүлэлтийн ажлыг зохион байгуулах Бодит судалгаа шинжилгээн дээр суурилсан төсөл, хөтөлбөр боловсруулж хэрэгжүүлэх