Бичиг баримт боловсруулах Тухайн байгууллагын бичиг хэргийн үйл ажиллагааг хангах Бичиг баримт, гэрээ, тайлангуудыг бэлтгэх, боловсруулах Системийн мэдээллийг шинэчлэх, хадгалах Бичиг хэргийн материалыг архивлах, хадгалах Бусад ажилтнуудтай хамтран ажиллах, шаардлагатай мэдээллийг хангах Судалгаа, статистик мэдээлэл боловсруулах Бичиг хэргийн стандарт, журмыг мөрдөх
Хэрэглэгчдийн асуулт, мэдээллийг хүлээн авах, хариулах Байгууллагын утсанд тогтмол хариулах Өвчтөний үзүүлэх цаг бүртгэх Эмч, сувилагч гээд бусад хүмүүсдээ туслалцаа үзүүлэх Тусламж, үйлчилгээний талаархи мэдээллийг өгөх Байгууллагын үйл ажиллагаатай холбоотой мэдээллийг хүлээн авах, шилжүүлэх Түргэн, найдвартай үйлчилгээ үзүүлэх Гуравдагч талуудтай хамтран ажиллах Олон нийтийн харилцаа, мэдээлэл дамжуулалтыг хариуцах