Шатахуун ачих, буулгах ажиллагааг техникийн болон аюулгүй ажиллагааны дүрмийн дагуу гүйцэтгэх Шатахуун ачих, буулгах үед тээврийн хэрэгсэл, сав суулга, насос, шугам хоолойг шалгаж, зааврын дагуу ажиллуулах Шатахууны үлдэгдэл хэмжих, бүртгэх, савны хэмжээг тогтоох Химийн болон шатамхай бодистой харьцах стандарт, журам мөрдөх Шатахуун буулгасан автомашины бичиг баримтыг шалгаж, тэмдэглэл хийх Төхөөрөмж, насосны арчилгаа, цэвэрлэгээг тогтмол хийх Ажлын байрны цэвэр байдал, аюулгүй байдлыг хангах Аюул ослын үед ажиллах төлөвлөгөөний дагуу арга хэмжээ авах
Хуулийн баримт бичиг, файл, бүртгэлийг эмх цэгцтэй хадгалах, хөтлөх Хууль эрх зүйн баримт бичгийн стандарт, протоколыг дагаж мөрдөх. Хуулийн баримт бичгийн засвар, шинэчлэлтийг хянах, бүртгэх Баримт бичиг хадгалах, хайх үр нөлөөг сайжруулахын тулд бүртгэлийн систем нэвтрүүлэх Эрх зүйн баримт бичиг, тайлан гаргахад дэмжлэг үзүүлнэ. Хуулийн баримт бичгийн стандартын дагуу хяналт хийж, дүгнэлт гаргах Баримт бичиг хадгалахад удирдлагад туслалцаа үзүүлэх Холбогдох талуудтай баримт бичгийг аюулгүйгээр хуваалцахад дэмжлэг үзүүлэх. Хууль, эрх зүйн баримт бичгүүдийн бүрдэл, чанар, зөвшилцлийн явцыг хянах Бүрдүүлсэн баримт бичгүүдийн мэдээллийг системд оруулах, хадгалах Хууль, эрх зүйн баримт бичгийн шинэчлэл, засвар хийж, мэргэжлийн зөвлөгөө өгөх Төсөл, хөтөлбөрүүдэд хууль, эрх зүйн дэмжлэг үзүүлэх Хууль, эрх зүйн баримт бичгүүдийн мэдээллийг шаардлагатай талуудад хүргэх Баримт бичгийн хяналт, шалгалтын тайланг бэлтгэх Хууль, эрх зүйн баримт бичгүүдийн хадгалалт, хамгаалалтыг хангах
This position would be suitable for a recent graduate and would work under the direct supervision and guidance of Legal Manager. The main objective is to support Legal manager in managing legal documentation, maintaining proper filing systems, tracking versions of contracts and official letters, and assisting with general administrative tasks related to legal compliance and corporate governance. Organize and maintain legal documents, files, and records. Ensure compliance with legal documentation standards and protocols. Coordinate with lawyers and legal staff to manage document flow. Track revisions and updates to legal documents. Implement filing systems to improve document retrieval efficiency. Support the preparation of legal documents and reports. Assist in the management of document storage solutions. Facilitate the secure sharing of documents with relevant stakeholders.