Худалдан авагч, үйлчлүүлэгчдэд Хятад машины талаар мэдээлэл өгөх, автомашины танилцуулга хийх Байгууллагыг төлөөлж харилцагчтай уулзах, захиалга авах, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх болон борлууүлалтын сувгуудыг идэвхижүүлэхэд анхаарч ажиллах Харилцагчийн хэрэгцээг хангаж, сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэхэд анхаарах
Үйлчлэгчийг хүлээн авч. машины эвдрэл засвар үйлчилгээний талаар бүртгэл хөтлөн, системд бүртгэх Засвар үйлчилгээний ажил, үнэ, засвар хийх хугацааг үйлчлүүлэгчид тайлбарлах Машин хүлээлгэн өгөхөөс өмнө чанарын шалгалт хийх, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг хариуцах Үйлчлүүлэгчтэй харилцах автомашины эд анги, дагалдах хэрэгслийн үйлчилгээ худалдаа хийх
-Үйлчлүүлэгчийн автомашинд шаардлагатай кузов засварыг /сэв гаргах, замаск татах, будаг хийх/ тогтоосон технологи стандарт журмын дагуу чанарын өндөр түвшинд хийж гүйцэтгэж, үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг ханган ажиллана. -Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх. -Засварын багаж төхөөрөмжийг өдөр бүр засах, ажлын байрыг аюулгүй цэвэр байлгах -Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан чиг үүргийн дагуу ажиллана
Авто машины эд ангийг шалгаж гэмтэлтэй эд анги, ажиллагааны доголдлыг тэмдэглэж, оношлох, засварлах, Авто машинд хийсэн засварлах, арчлах ажлуудыг хөтөлж, бүртгэнэ. Үзлэг оношлогоог үнэн зөв, нямбай хийж эвдрэлийн шалтгааныг тогтоож, бүрэн гүйцэд засварлах. Шаардлагатай сэлбэгийн жагсаалтыг үнэн зөв бодитой гаргаж, захиалга хийхэд туслалцаа үзүүлэх. Хариуцан ажиллаж буй багаж, тоног төхөөрөмжүүдээ бүрэн бүтэн байдлыг нь шалгаж, зориулалтын дагуу ашиглаж үзлэг үйлчилгээг (тосолгоо, чангалгаа) хийх. Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан чиг үүргийн дагуу ажиллана