Компанийн урт, дунд хугацааны бизнесийн стратегийг тодорхойлох, бизнес төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжилтийг хангахад оролцох, биелэлтийн тайлан, дүгнэлт, зөвлөмж гаргах Зах зээлийн судалгаа шинжилгээ хийж, зах зээлийн боломжийг тодорхойлох Бизнесийн үр ашгийг нэмэгдүүлэх шаардлагатай тооцоо судалгааг хийх, санал санаачлага гаргах Бизнесийн уулзалт, арга хэмжээ, хэлэлцээр, танилцуулга зохион байгуулах Шинэ бизнесийн судалгаа хийх, хэрэгжүүлэх боломжтой төслүүдийн бизнес төлөвлөгөөг боловсруулах, түүний дагуу хэрэгжүүлэх Гадаад, дотоод харилцагчтай харилцан ашигтай хамтарч ажиллах
– Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг харилцагчид сурталчлан борлуулах – Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах, шийдвэрлэх – Зээлийн эргэн төлөлтөнд хяналт тавих
Байгууллагын зээлийн хөрөнгийн эрсдэлийг тодорхойлох, үнэлэх, зээлийн чанарын удирдлагын үйл ажиллагаанд хяналт тавих, тайлагнах тэдгээрийн аргачлал, шалгуур үзүүлэлтийг бий болгох Зээлийн эргэн төлөлтийг хянах Зээл төлүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах Зээлийн хугацаа хэтрэлттэй ажиллах төлөвлөгөө гаргах Гүйцэтгэлийн тайлан мэдээ гаргах зэрэг ажлын байрны тодорхойлолтонд тусгагдсан үндсэн ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ