-Байгууллагын дуудлагын төвд хандсан хэрэглэгчдэд телефон утсаар мэдээлэл өгөх, тэдний асуултанд хариулах, чиглүүлэх, бүтээгдэхүүн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээллээр хангах, санал, гомдлыг хүлээн авч заавар, зөвлөгөө өгөх зэрэг ажиллагааг оновчтой, түргэн шуурхай байдлаар хүргэх;
- Бүтээгдэхүүн үйлчилгээг харилцагчдад сурталчлан борлуулах - Харилцагчаас ирүүлсэн зээлийн хүсэлтийг хүлээн авах - Зээлийн эргэн төлөлтөнд хяналт тавих
-Байгууллагын зээлийн эрсдэлийн хөрөнгийг тодорхойлох, үнэлэх, зээлийн чанарын удирдлагын үйл ажиллагаанд хяналт тавих, тайлагнах, тэдгээрийн аргачлал, шалгуур үзүүлэлтийг бий болгох; -Зээлийн эргэн төлөлтийг хянах; -Зээл төлүүлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах; -Зээлийн хугацаа хэтрэлттэй ажиллах төлөвлөгөө гаргах; -Гүйцэтгэлийн тайлан мэдээ гаргах зэрэг ажлын байрны тодорхойлолтонд тусгагдсан үндсэн ажил үүргийг хийж гүйцэтгэх;