Брэндийн сурталчилгаа, PR үйл ажиллагааг зохион байгуулах Брэндийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх зорилгоор стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх Брэндтэй холбоотой тайлан, судалгааг бэлтгэж танилцуулах
Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний танилцуулга хийх Бүтээгдэхүүний борлуулалтын төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх Хэрэглэгчдийн санал, хүсэлтүүдийг цуглуулах, анализ хийх Эм зүйч, эмнэлгийн мэргэжилтнүүдтэй хамтран ажиллах Бүтээгдэхүүний мэдээлэлтэй холбоотой сургалт явуулах Борлуулалтын үзүүлэлтүүдийг хянах, тайлагнах Зохион байгуулалт, маркетингийн үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх