Үйлчлүүлэгч нарыг угтан авч, мэндлэн, сэтгэлд нийцсэн лавлах тусламж үйлчилгээг үзүүлэх Лавлахаар үйлчлүүлж буй иргэдэд эмнэлгийн зохион байгуулалт, үйл ажиллагааны болон тусламж үйлчилгээний талаарх лавлагаа мэдээллийг ойлгомжтой, энгийн үгээр тайлбарлан өгөх Үйлчлүүлэгч эмнэлэгт хэвтэн эмчлүүлэх шаардлагатай тохиолдолд баримт бичгийн бүрдлийн талаар зөвөлгөө өгөх Эмч, эмнэлгийн мэргэжилтэн, ажилтан нартай үйлчлүүлэгчийг уулзуулах, холбон өгөх асуудлыг зохицуулж /дотуур холбоо, гар утас/, хурдан шуурхай шийдвэрлэж өгөх Хэвтэн эмчлүүлэгчийн талаарх мэдээллийг тэдгээрийн ар гэрийнхэн, асран хамгаалагч нарт өгөх
Тасаг, нэгжийн аж ахуйн асуудлыг цаг алдалгүй, шуурхай, тэгш, чанар хүртээмжтэй, тусламж үйлчилгээний аюулгүй байдлыг ханган, стандарт, удирдамжийн дагуу мэргэжлийн түвшинд үзүүлэх