1. Компанийн борлуулалтын үйл явц, батлагдсан маркетингийн стратегид үндэслэн бүтээгдэхүүнийг ёс зүйтэй сурталчлах 2. Харилцагчдын хэрэгцээг үнэлж, бүтээгдэхүүнээ танилцуулах3. Борлуулалтын багтай хамтран стратеги боловсруулах4. Өрсөлдөх давуу талыг тодорхойлохын тулд зах зээлийн нөхцөл байдалд хяналт тавьж, дүн шинжилгээ хийх5. Тайлан, санал хүсэлтийг үнэн зөв бүртгэх, баримт бичиг хөтлөх6. Тасралтгүй суралцах, мэргэжлийн хөгжлийг эрэлхийлж, хамгийн сүүлийн үеийн анагаах ухааны мэдээллүүдийг байнга шинэчилж байх