* Шинэ болон байнгын үйлчлүүлэгчидтэй харилцаж, борлуулалтыг нэмэгдүүлэх * Компанийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаарх мэдээллийг үйлчлүүлэгчдэд хүргэх * Маркетингийн стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэхэд оролцох * Борлуулалтын төлөвлөгөөг хэрэгжүүлж, зорилтот үзүүлэлтүүдийг биелүүлэх * Үйлчлүүлэгчидтэй тогтвортой харилцаа холбоо тогтоох, хадгалах * Зах зээлийн судалгаа хийж, өрсөлдөгчдийн талаарх мэдээллийг цуглуулах * Борлуулалтын тайлан гаргах, удирдлагад танилцуулах * Үйлчлүүлэгчдэд зориулсан танилцуулга, сургалт явуулах * Борлуулалтын үйл ажиллагааг сайжруулах санал, санаачилга гаргах