Байгууллага хоорондын борлуулалтын стратеги боловсруулах Зах зээлд шинэ боломжуудыг судлах Борлуулалтын төлөвлөгөө, зорилтыг хэрэгжүүлэх Харилцагчидтай харилцах, тэдний шаардлага, хэрэгцээг ойлгох Борлуулалтын багтай хамтран ажиллах, сургалт явуулах Борлуулалтын мэдээллийг цуглуулах, шинжилгээ хийх Борлуулалтын тайлан боловсруулах, удирдлагад танилцуулах Тогтмол уулзалт, хэлэлцээр хийх, гэрээ байгуулах
Брэндийн стратеги, төлөвлөгөө боловсруулж хэрэгжүүлэх Брэндийн нэр хүндийг бий болгох, хадгалахад оролцох Брэндийн маркетингийн кампанит ажлыг зохион байгуулах Зах зээл болон хэрэглэгчийн хандлагыг судлах Брэндийн бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний мэдээллийг хуваалцах Гадаад, дотоод харилцааг хөгжүүлэх Брэндийн сурталчилгаа, PR арга хэмжээг зохион байгуулах Брэндийн борлуулалтын үр дүнг хянах, дүгнэх
Төсөв, санхүүгийн тайланг бэлтгэх болон боловсруулах Тайлангийн мэдээллийг үнэлэх, анализ хийх Санхүүгийн бүртгэлийн системд мэдээлэл оруулах Санхүүгийн зардал, орлогыг хянах Төсвийн төлөвлөлт, хяналт хийх Санхүүгийн тайланг хугацаанд нь гаргах Санхүүгийн аудитын бэлтгэл ажилд оролцох Байгууллагын санхүүгийн бодлогыг хэрэгжүүлэх Санхүүгийн мэдээллийг холбогдох албанд хүргэх
Төсөв, санхүүгийн тайланг бэлтгэх болон боловсруулах Тайлангийн мэдээллийг үнэлэх, анализ хийх Санхүүгийн бүртгэлийн системд мэдээлэл оруулах Санхүүгийн зардал, орлогыг хянах Санхүүгийн тайланг хугацаанд нь гаргах Санхүүгийн аудитын бэлтгэл ажилд оролцох Байгууллагын санхүүгийн бодлогыг хэрэгжүүлэх Санхүүгийн мэдээллийг холбогдох албанд хүргэх