-Хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн хууль тогтоомж стандартын дагуу байгууллагын ажилтны аюулгүй байдал, эрүүл ахуйг хангах, осол эндэгдэл гарахаас урьдчилан сэргийлэх ажлыг удирдан зохион байгуулах -Ажлыг тасралтгүй явуулах, эрсдлийн үнэлгээг хийх -Мэдээ тайлан, бичиг баримт боловсруулах
Компанийн санхүүгийн үйл ажиллагааг үр ашигтай зохион байгуулах, бизнес болон хөрөнгө оруулалтын шийдвэр гаргалттай холбоотой шаардлагатай мэдээллийг бэлтгэх, шинжилгээ судалгаа хийх, ирээдүйн төлөв байдлыг таамаглах, төсөв болон санал дүгнэлт боловсруулах, удирдлагын багт танилцуулах, гүйцэтгэлд хяналт тавих Санхүүгийн үндсэн чиг үүргийг бодлогуудын хэрэгжилтийг хангах зорилгоор үйл ажиллагааны төлөвлөлтүүдийг боловсруулах, зохион байгуулах, хянах, тайлагнах Санхүүгийн мэдээллийг боловсруулах, судалгаа, шинжилгээ хийх, урьдач нөхцөлүүдийг тодорхойлох, таамаглах, тайлагнах Компанийн санхүүгийн үзүүлэлтийг үнэлэх, сайжруулах сайжруулахад тодорхой хувилбаруудыг боловсруулах Санхүүгийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах, хянах, тайлагнах