Хятад зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчийн шинжилгээ, хэрэглэгчийн сегментчилэл боловсруулах Борлуулалтын төлөвлөгөө гаргах, хэрэгжилтийг ханган ажиллах Хятад жуулчдад зориулсан аяллын хөтөлбөр боловсруулах, зарлах, чанарт хяналт тавих Хятад талын түншүүдтэй харилцаа холбоо тогтоох, хамтын ажиллагааг өргөжүүлэх Олон улсын аялал жуулчлалын үзэсгэлэн, арга хэмжээний судалгаа хийх, оролцох, байгууллагын оролцоог зохион байгуулах Онлайн маркетинг, нийгмийн сүлжээний контент болон зар сурталчилгааны бодлого боловсруулахад оролцох