Хэрэглэгч, харилцагч руу чиглэсэн маркетингийн үйл ажиллагааг цаг үетэй уялдуулан зохион байгуулах, тогтмолжуулах Бараа, бүтээгдэхүүний тайлбар мэдээллээр харилцагчийг хангах Шинэ харилцагч олох, харилцагчийг тоо нэмэгдүүлэх чиглэлээр санаачилгатай ажиллах Харилцагч, хэрэглэгчийн худалдан авалт, дахин худалдан авалтыг нэмэгдүүлэх Бараа, бүтээгдэхүүнийг хэрэглэгчийн гарт хүргэх, тээвэрлэлт, хадгалалт, борлуулалтын үе шатуудад хяналт тавих, стандартыг мөрдүүлж ажиллах
Компанийн өдөр тутмын санхүүгийн үйл ажиллагааг хариуцан борлуулалт, бараа, материалын бүртгэлийг стандартын дагуу бүртгэх Бараа материалын эргэц үлдэгдэл,нөөцөд хяналт тавих Бараа материалын тооллого хийх, үр дүнг тайлагнах бүртгэлүүд хийх Борлуулалтын орлого, кассны ажил гүйлгээг тулгаж нягтлах Санхүүгийн тайлан гаргах