1.Бүтээгдэхүүн үйлчилгээ борлуулалтад төвлөрч ажиллах 2.Харилцагч, хэрэглэгчид, олон нийттэй эргэх холбоо үүсгэн борлуулалтын хэмжээг нэмэгдүүлэх 3.Жилийн нийт борлуулалтын, орлого ашгийг таамаглаж үнийн бодлого, үйл ажиллагааны зардал, өрсөлдөөний давуу ба сул тал, эрэлт нийлүүлэлт болон зах зээлийн шинжилгээ хийх 4.Борлуулалтын санал, мэдээлэлд тулгуурлан урт хугацааны зорилгоо тодорхойлж түүнд хүрэх стратеги боловсруулах Борлуулалтын ажилчдад үлгэр дуурайлал болж тэдний чадварыг дээшлүүлэхэд туслах, удирдан чиглүүлэх 6.Борлуулалтын санал, мэдээлэлд тулгуурлан урт хугацааны зорилгоо тодорхойлж, түүнд хүрэх стратеги боловсруулах 7.Борлууллатын зорилго, зорилттой уялдуулан зар сурталчилгаа, идэвхижүүлэлтийг хэрэгжүүлэх, сайжруулах Ажлын байрны тодорхойлолтод заагдсан бусад ажил