Байгууллагын сургалт, семинар, форум болон бусад арга хэмжээг төлөвлөх, зохион байгуулах Гишүүдтэй тогтмол харилцах, тэдний оролцоо, мэдээллийг хөтлөх, халамж үйлчилгээ үзүүлэх Хурал, уулзалтын урьдчилсан бэлтгэлийг хангах, хөтлөгчийн үүргийг гүйцэтгэх Хурлын протокол, тэмдэглэл боловсруулж архивлах Арга хэмжээ, хурал, уулзалтын дараах тайлан, нэгтгэл гаргах Байгууллагын өдөр тутмын үйл ажиллагааг дэмжиж, асуудлыг шуурхай шийдвэрлэх Хамтрагч байгууллага, гишүүд, оролцогчидтой мэргэжлийн түвшинд харилцах Арга хэмжээний зохион байгуулалтын төсөв, материал, хэрэгцээт бэлтгэлийг хариуцах