Ажлын байрны тодорхойлолтод дурьдсан үүрэг даалгавар гүйцэтгэх : Компанийн хэмжээнд удирдах дээд байгууллагаас гаргасан хууль тогтоомж, дүрэм журам, заавар шийдвэрийг удирдлага болгон ажлаа зохион байгуулах, Касс, харилцах дахь бэлэн мөнгөний үйл ажиллагаанд хөтлөгдөх анхан шатны тайлан гаргуулах, гүйлгээнд өдөр тутмын хяналт тавих, Орлого, зарлагын гүйлгээ хийж нягтлан бодох бүртгэл, журналд тусгах, Авлага, өглөгийн тооцоог хийх Бараа материал, үндсэн хөрөнгөнд бүртгэлээр хяналт хийх, няравын тооцоог бодох үйл ажиллагааг гүйцэтгэх, Ажиллагсдын цалин хөлсийг тооцоолох, олгох, холбогдох тайлан мэдээг бэлтгэх, тайлагнах, Компанийн сар, улирал, жилийн тайлан мэдээг хууль тогтоомж, СТОУС, НББОУС дагуу үнэн зөв гаргаж холбогдох байгууллагууд, удирдлагуудад цаг тухайд нь гарган өгөх
Байгууллагын үйл ажиллагааг удирдан стратеги төлөвлөгөөний хэрэгжилтийг хангаж ажиллах, процессын дагуу ажилтнуудын ажлын төлөвлөлт гүйцэтгэлд хяналт тавьж чиглүүлж ажиллах Зах зээлийн судалгаа, хэрэглэгчийн судалгаа зэрэгт шинжилгээ хийж бизнесийн төлөвлөгөөг хэрэгжүүлэх Эмнэлгийн үйлчилгээг таниулах, идэвхжүүлэх, шинээр үйлчилгээ нэвтрүүлэхэд шаардлагатай бүх ажлыг хариуцан ажиллана. Бизнесийн төлөвлөгөө болон холбогдох төлөвлөлтүүдийг боловсруулах, хэрэгжүүлэх гэх мэт.
Маркетингийн судалгаа шинжилгээ, төлөвлөлт, гүйцэтгэл, үр дүнг хэмжих, тайлагнах Сошиал медиа, дижитал маркетинг өдөр тутмын үйл ажиллагааг хариуцаж ажиллах Борлуулалтын идэвхжүүлэлтийг судалгаан дээр үндэслэн санаачлах, хэрэгжүүлэх, үр дүнг тайлагнах Контент стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх Marketing campaign санаачлах хэрэгжүүлэх