Assist in the Chemistry Laboratory Support laboratory class supervision Manage the purchase of laboratory equipment, tools, and reagents, and maintain inventory records Actively participate in other GMIT activities
Байгууллагын дотоод хяналт, шалгалтыг зохион байгуулах, ажлын төлөвлөгөө боловсруулан батлуулах, хэрэгжилтийг ханган ажиллах; Байгууллагын үйл ажиллагааны тайлан төлөвлөгөөг нэгтгэн, дотоод хяналт, дүн шинжилгээ хийн үр дүнг тайлагнах; Байгууллагын үйл ажиллагааны чиглэлээр хийгдэх аудитын үйл ажиллагааны зөвлөмжийн дагуу авах арга хэмжээний төлөвлөгөөг боловсруулан батлуулж, хэрэгжилтийг хангаж, тайлагнаж ажиллах.
The responsibilities of this position are: • Coordinate and implement academic programs, including class scheduling and system operations (HEMIS, LMS).• Support students and faculty on academic matters, including course registration (Drop/Add, Pass/Fail, Withdraw), complaints, and policy inquiries.• Monitor student progression and manage academic records such as class lists, grade sheets, and exam regulations.• Respond to academic-related inquiries from students, faculty, parents, and external stakeholders.
Байгууллагын хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн бодлого, журам, арга хэмжээг хууль тогтоомжийн хүрээнд хэрэгжүүлэх, хяналт тавих; Хөдөлмөрийн нөхцөлийг сайжруулах, осол, өвчлөл, эрсдлээс урьдчилан сэргийлэх, ажилтан болон оюутны аюулгүй, эрүүл орчныг бүрдүүлэх үйл ажиллагааг зохион байгуулах; ХАБЭА-н сургалт, танилцуулга, үнэлгээ, эрсдэлийн шинжилгээг зохион байгуулж, хэрэгжилтэд хяналт тавих; Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад үүргийг гүйцэтгэх.