Тэнгэр Даатгал ХК - Иргэдийн даатгалын үйл ажиллагааг үр ашигтай төлөвлөж, хэрэгжүүлэн, хяналт тавьж, компанийн зах зээлд эзлэх хувийг нэмэгдүүлэх; бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний өрсөлдөх чадварыг сайжруулж, түншлэл, борлуулалтын сувгийг хөгжүүлэх; ажилтнуудыг удирдан чиглүүлж, хууль, дотоод журам, ёс зүйн стандартыг чанд мөрдөх.
Manage executive schedules and coordinate meetings effectively Prepare and organize documents, reports, and presentations for executives Act as a liaison between executives and internal/external stakeholders Handle incoming communications and prioritize responses Maintain confidentiality and exercise discretion in all interactions Assist in project management tasks and follow up on action items Conduct research and compile information as needed Support travel arrangements and itinerary planning for executives
Компанийн бүх нэгжүүдэд дэмжлэг үзүүлэх, шаардлагатай мэдээллийг цуглуулах Хууль зүйн хүрээнд судалгаа хийх, материалуудыг боловсруулах Хуралдаанд оролцох, протокол бичих Даатгалын салбарын хууль тогтоомжинд үндэслэн, тушаал, журам боловсруулах Хууль, эрх зүйн асуудлууд дээр мэдээлэл өгөх Компанийн дотоод журам, бодлогыг боловсруулах, хэрэгжилтэд хяналт тавих
Макро эдийн засгийн чиг хандлага болон өгөгдөлд төвлөрсөн эдийн засгийн судалгаа, шинжилгээг удирдан гүйцэтгэнэ Санхүүгийн стратеги болон хөрөнгө оруулалтын талаар дүн шинжилгээ хийж, зөвлөмж өгөх, Өдөр тутмын үүрэгт статистикийн шинжилгээ хийх, тайлан боловсруулах, Бусад хэлтэстэй хамтран ажиллах зэрэг орж, шийдвэр гаргах үйл явцыг дэмжих, Мандал Санхүүгийн Группийг оролцогч талуудтай хийх уулзалтад төлөөлөн оролцож, бизнесийн зорилготой уялдсан эдийн засгийн бодлого боловсруулахад хувь нэмэр оруулах
Тэнгэр Даатгал ХК-д хүсэлт гаргагчийн санхүүгийн санхүүгийн байдал, зээлийн түүх, гэрээний гүйцэтгэл, хөрөнгийн чадвар зэргийг үнэлэх; Эрсдэлийг тооцоолж, баталгааг гаргах эсэхэд анхан шатны санал гаргах; Холбогдох хууль, журмын дагуу гэрээ, хэлцэл байгуулах, нөхцөл тохирох; Бүтээгдэхүүний хөгжүүлэлт хийх, борлуулах; Тайлан, мэдээ гаргах, шинжилгээ хийж, танилцуулах;
Харилцагчийн гомдол, санал, маргааны баримт мэдээллийг бүртгэх, ангилах, дүн шинжилгээ хийх. Гомдлын үндсэн шалтгааныг тодорхойлж, байгууллагын бодлого, журмын дагуу шийдвэр санал болгох. Харилцагчтай эелдэг, мэргэжлийн түвшинд харьцаж, шаардлагатай тайлбар өгөх. Гомдлын шийдвэр, арга хэмжээг баримтжуулж, ERP системд бүртгэх. Байгууллагын үйлчилгээний стандарт, дүрэм, журмыг баримтлах. Багийн ажилд идэвхтэй оролцож, хамтрагчдад зөвлөгөө, сургалт хийх. Байгууллагын хэмжээнд шаардлагатай бүх судалгааг төлөвлөн гүйцэтгэх, үр дүнг тайлагнах.
Даатгалын борлуулалт хийх, Харилцагчдад мэргэжлийн өндөр түвшинд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг сурталчлан таниулах, хүргэх Харилцагчийн болон борлуулалтын үе шатанд бүртгэлийг тогтмол хийх.
Харилцагч байгууллагын нөхөн төлбөрийн үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах Нөхөн төлбөрийн зардлын болон чанарын менежментийн тогтолцооны үр нөлөөтэй байдлыг хангах Харилцагчид Даатгалын эрсдэлийн болон зүйлийн үнэлгээ хийхэд дэмжлэг үзүүлэх, Харилцагч төвтэй үйлчилгээг үзүүлэх Ослын дуудлага авч харилцагчид гэрээний дагуу зөвлөгөө мэдээлэл өгөх Ослын газар дээр очиж үзлэг хийн үнэлэлт дүгнэлт хийх