Нягтлан бодох бүртгэлийн хууль, компаний бодлогын баримт бичгийн хүрээнд бүртгэл хөтлөх , хэрэгжилтэнд хяналт тавих Санхүүжилт , зардлын тооцоог хянаж баталгаажуулах Компанийн сар, улирал, жилийн тайлан баланс нэгтгэн гаргах , удирлагад үнэн зөв мэдээ тайлан гаргаж танилцуулах Санхүү, нягтлан бодох бүртгэл хөтлөлтийг оновчтой зохион байгуулах, явцыг шинжлэх,удирдлагаар хангах, хяналтыг хэрэгжүүлэх, бүртгэлийн алдааг засах, бүртгэлийн тогтолцоог хянах, сургалт зохион байгуулах Бүртгэл,санхүү,татварын эрсдэлийг илрүүлэх, урдчилан сэргийлэх,залруулах,мэдээллээр хангах, мэргэжлийн удирдлага, зөвлөгөө, сургалтаар хангах
- Сантехникийн засварчидад заавар зөвөлгөө өгөх - Гарсан зөрчлийг цаг хугацаанд яаралтай шийдвэрлэх - Айл өрхүүдийн гомдлыг хүлээн авах. - Ус дулаан дамжуулах төв, Усны өрөө, холигч үзелийн тоног төхөөрөмж шугам хоолойд үзлэг шалгалт хийж тохиргоо засвар үйлчилгээг төлөвлөж, гүйцэтгэж хэвийн найдвартай ажиллагааг хангаж ажиллах. - Гадна болон граж доторх дулаан, цэвэр ус, бохир усны шугам хоолой худгуудад үзлэг шалгалт хийж шаардлагатай засвар үйлчилгээг гүйцэтгүүлэх.
Маркетингийн жилийн, улирлын, сарын төсвийг төлөвлөж, зарцуулалтыг хянах, гүйцэтгэлийн тайлан баталгаажуулах; Брэндийн нэр хүндийг өсгөх, танигдсан байдлыг нэмэгдүүлэх, ёс зүйтэй, ялгартай брэндийн имижийг бий болгох; Зах зээлд өрсөлдөх чадварыг нэмэгдүүлэхийн тулд өрсөлдөгчийн судалгаа, харьцуулалт хийж, бүтээгдэхүүн үйлчилгээний чанар, маркетингийн шийдэл, контентыг боловсронгуй болгох; Нийгмийн сүлжээ, веб сайт, и-мэйл болон дижитал маркетингийн сувгуудыг удирдан хэрэгжүүлэх, сошиал календарь гарган хэрэгжүүлэх, engagement сайжруулах, үр ашгийг хэмжих; PR нийтлэл, сурталчилгаа, олон нийтийн сүлжээнд брэндийг сурталчлах үйл ажиллагааг удирдах; Харилцагчийн санал хүсэлтийг тогтмол судалж, үйлчилгээ сайжруулах шийдэл боловсруулах; Танилцуулга, семинар, арга хэмжээ, идэвхжүүлэлтийн үйл ажиллагааг зохион байгуулах;
Байгууллагын маркетингийн стратеги, бодлого төлөвлөгөөтэй уялдуулан маркетингийн үйл ажиллагаанд шаардлагатай дижитал маркетингийн арга хэрэгслийг тасралтгүй хэрэгжүүлэх Ажлын чиг үүрэг: Дижитал маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах, батлуулах, гүйцэтгэх Компанийн сошиал медиа хуудсуудын хандалтыг хадгалах, өсөн нэмэгдүүлэхэд шаардлагатай техникийн болон контентын хяналт хийх, Вэб сайтын оновчлол хийх, зорилтод хэрэглэгчдийн хандалтын нэмэгдүүлэн, борлуулалтад шаардлагатай сэжим цуглуулах
Талбайн ажилд шаардлагатай материал, тоног төхөөрөмжийг зохион байгуулах Төсөл хэрэгжүүлэх явцад Япон хэлээр харилцах, тайлагнах Барилгын талбайн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хянах, зохион байгуулах Ажлын стандарт, аюулгүй байдлын дүрмийг мөрдөх Төсөлд оролцож байгаа ажилчидтай хамтран ажиллах Төсөл хэрэгжүүлэх хугацаа, төсвийг хянах Барилгын техникийн зураг, төлөвлөгөөг уншиж, ойлгох Талбайн асуудал, бэрхшээлүүдийг шийдвэрлэх Төсөлтэй холбоотой тайлан, баримт бичиг боловсруулах Ажилтнуудын сургалт, хөгжлийг дэмжих
Компанийн хэрэгжүүлж ашиглалтанд оруулсан орон сууцны хорооллын УДИРДЛАГЫН НЭГДСЭН СИСТЕМ (Home automation)-ийг ашиглан системд хяналт тавих, үйл ажиллагаа болон оршин суугчдад гарсан аливаа асуудлыг холбогдох нэгжид шуурхай мэдээлэл өгч шийдвэрлүүлэх, мөн хотхоны оршин суугчдыг нэгдсэн систем ашиглалтын заавар, зөвлөгөөг зайнаас өгч бүрэн мэдээллээр хангаж ажиллах.
Барилга байгууламж, хөрөнгийн цэвэрлэгээ үйлчилгээ, тохижилт нэгдсэн системийн хэвийн ажиллагааг хангах замаар оршин суугчдын аюулгүй, цэвэр цэмцгэр, тав тухтай амьдрах орчин нөхцөлийн бүрдүүлэх. Мөн компанийн эзэмшлийн үйлчилгээний объектуудыг өдөр тутмын удирдлагаар ханган, компанийн ашигт үйл ажиллааг нэмэгдүүлэх.
Барилга байгууламж, хөрөнгийн цэвэрлэгээ, үйлчилгээ, тохижилт, нэгдсэн системийн хэвийн ажиллагааг хангаж, оршин суугчдад аюулгүй, цэвэр цэмцгэр, тав тухтай амьдрах орчин бүрдүүлэх. Мөн компанийн эзэмшлийн үйлчилгээний объектуудын (бассейн, фитнес, коммунити өрөө, уулзалтын өрөө гэх мэт) өдөр тутмын ашиглалт, үйлчилгээ, ашигт ажиллагааг нэмэгдүүлэх
Дотоод аудитын төлөвлөгөөг боловсруулж, хэрэгжүүлэх Аудитын явцад нягтлан бодох бүртгэлийн системүүдийг шалгах Санхүүгийн мэдээлэл, тайланг үнэлэх Дотоод хяналт, журам, бодлогыг шалгах Аудитын тайланг бичих, дүгнэлт гаргах Аудитын асуудлуудыг шийдвэрлэхэд дэмжлэг үзүүлэх Компанийн дотоод хяналтын процессыг сайжруулахад оролцох
Компанийн төсөл хөтөлбөр, ололт амжилт, соёл, нийгмийн хариуцлага, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний давуу тал зэргийг олон нийтэд хүргэх замаар компанийг зах зээлд таниулж, байр суурийг нэмэгдүүлэх, нэр хүндийг өсгөх; ・Компанийн имижийг бүрдүүлэх ・Хэвлэл мэдээллийн хэрэгсэлтэй хамтран ажиллах ・Компанийн олон нийттэй харилцах харилцааны (PR)-н стратеги бодлого тодорхойлох, шаардлагатай төсөв боловсруулах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах; ・Компанийн гадаад, дотоод маркетингийн компанит ажлуудыг санаачлах, төлөвлөх, хэрэгжүүлэх;