Хариуцсан брэндийн борлуулалтыг хийх Үйлчилгээний стандартыг баримтлан ажиллах Брэнд хөгжүүлэлтэнд хувь нэмрээ оруулах
Брэндийн нэр хүнд, тогтвортой байдлыг бий болгоход өөрийн мэдлэг ур чадвараа дайчлах Зах зээлд тэргүүлэх, зах зээлээ тэлэх бодлого боловсруулж стратегийг тодорхойлж, түүнийгээ хэрэгжүүлж ажиллах. Бараа бүтээгдэхүүн, борлуулалтын талаар дүн шинжилгээ хийж удирдаж ажиллах. Брэндийн цогц судалгаа, шинжилгээ анализ хийж, түүн дээрээ үндэслэн оновчтой ажилбаруудыг хийх санал санаачилга гаргах, гардан хэрэгжүүлэх. Маркетинг менежментийн бодлогыг тодорхойлж өөрийн брэндэд тохирсон маркетингийн төлөвлөгөө боловсруулж хэрэгжүүлэх ба маркетингийн менежерийг бодлого чиглэлээр хангах. 8-15 хүнтэй баг шууд удирдана Бусад ажлын байрны тодорхойлолтод заасан ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.