Дижитал платформоор дамжуулан брэндийн мэдлэгийг дээшлүүлэх, борлуулалтанд эерэгээр нөлөөлөх урт хугацааны дижитал маркетингийн кампанит ажил, богино хугацааны сурталчилгааны арга техникийг боловсруулж, хэрэгжүүлж, хянах үүрэгтэй. Шинэ дижитал суваг, хэрэгслийг тодорхойлох, турших, хамгийн сүүлийн үеийн чиг хандлагыг судалж, хэрэгжүүлэх Компанийн вэбсайт дахь хэрэглэгчийн туршлагыг оновчтой болгох Хэрэглэгчийн худалдан авалтын зан үйлийг хянах Боломжит сэжимийг үйлчлүүлэгч болгон Имэйл маркетинг, сошиал медиа, дижитал сурталчилгаа зэрэг маркетингийн кампанит ажлыг зохион байгуулах Ажлын төлөвлөгөө боловсруулж удирдлагад танилцуулах, ажлын үр дүнгээ тайлагнах