Агааржуулалт, сантехникийн системийн найдвартай ажиллагааг хангаж, шаардлагатай үзлэг засвар үйлчилгээг хийнэ. Ээлжийн инженер, засварын сантехникчдийг шууд удирдлагаар хангана. · Сантехник, агаар сэлгэлтийн системтэй холбоотой өдөр тутмын болон засварын ажлыг хуваарилж чанар дээр хяналт тавьж ажиллана. · Тоног төхөөрөмж болон системийн бүрэн бүтэн байдлыг байнгын хяналт шалгалт хийх. · Түрээсийн талбайн үзлэг шалгалт хийх · Шаардлагатай үзлэг засварын зураг тооцооллыг бэлтгэх · Түрээсийн талбайн өөрчлөлтийн зургийн хяналт хийх
Main Responsibility: The primary purpose of this position is to support the management team in the sales and leasing operations of Peak Vue Residences at Shangri-La Centre. The role focuses on promoting and securing high occupancy rates for the high-end apartments by showcasing their superior amenities and first-class service. Key Responsibilities: To sell and lease apartments and services to prospective tenants and buyers. Build and maintain strong relationships with current and potential residents, international and local organizations, individual clients, and internal team members. Ensure all communications are conducted in a courteous and professional manner. Negotiate residential sales and leasing contracts, maintain accurate and up-to-date records and files, and compile data for weekly and monthly financial reports. Manage contractual arrangements, including amendments, extensions, and terminations. Proactively submit proposals and report urgent matters to the Director in a timely fashion. Conduct research and market assessments to support the development of strategic plans. Maintain an in-depth understanding of the local real estate market and trends. Support the creation and execution of new marketing initiatives aimed at boosting residential sales and leasing performance and achieving set occupancy and revenue targets. Collaborate with the Director to implement effective marketing strategies to drive demand and optimize property performance. Fulfill all duties and responsibilities as outlined in the company’s policies and procedures
Галын автомат дохиолол, мэдээллийн хяналтын самбар, дүрс бичлэгийн хяналтын системийн тусламжтайгаар барилга, объект, түүний орчныг хянаж, барилга болон барилгыг түрээслэн үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллага, тэдгээрийн үйлчлүүлэгч, харилцагчид, зочид болон нийт ажилтан ажиллагсадын аюулгүй байдлыг хангах үйлчилгээ үзүүлэх үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.
Усан сан болон түүний орчин тойрны аюулгүй байдал усны аюулгүй байдлыг хангах. Спорт Клубээр үйлчлүүлж буй гишүүд болон үйлчлүүлэгчдийн аюулгүй байдлыг хангах. Ажлын байранд хариуцлагатай байх. Усан сангийн хэвийн стандартыг хангах. Ажлын байрны стандартын хангаж ажиллах.
Шангри-Ла төвийн авто машины зогсоолоор үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдээс зогсоолын төлбөр хураан авч зөв боловсон, эелдэг найрсаг харилцаж түргэн шуурхай ажиллаж, санхүүгийн албанд төлбөр тооцооны тайлан гаргаж өгөх, тайлагнах.
Объект дахь хүмүүсийн хөдөлгөөнд хяналт тавьж, аливаа эрсдэл, таагүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх. Хариуцсан хэсэгтээ аюулгүй байдлын байнгын хяналт тавьж, урьдчилан сэргийлэх үзлэг хийх, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах арга хэмжээ авах. Барилга, түүний хийц, барилгын дотор, ойр орчинд байгаа эд зүйл тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж эвдрэл, гэмтлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах. Аливаа зөрчил болоод түүнийг шийдвэрлэсэн арга хэмжээнийхээ талаар удирдлагадаа тухай бүр шуурхай мэдээлж, бусадтайгаа тогтмол мэдээлэл солилцож, бие биендээ туслан, багаар хамтран ажиллах.
Шангри-Ла төвийн барилгын цахилгаантай холбоотой ажил үүрэг гүйцэтгэх буюу ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх
Тоног төхөөрөмж, саун, жакуззи, хувцасны өрөө зэргийн бүрэн ажиллагааг хангах Тоног төхөөрөмж, хувцас солих өрөөний ариутгал хийх
Adventure zone хүүхдийн тоглоомын төв болон үйлчлүүлж буй хүүхдүүдийн аюулгүй байдлыг хангах, тоглоомын төвийн үйл ажиллагааг хэвийн явуулахад хамтарч ажиллах
Орон сууцны хүлээн авагчийн үйлчилгээ үзүүлэх Оршин суугчидтай харилцах, мэдээлэл өгөх Тусламж, мэдээлэл хэрэгтэй үйлчлүүлэгч, оршин суугчдад дэмжлэг үзүүлэх Байгууллагын дүрэм журам, үйл ажиллагааг чанд мөрдөх Байгууламжийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах
Дотоод аудитын албаны аудит хийх бүрэн эрхийн хүрээнд санхүүгийн, нийцлийн, гүйцэтгэлийн аудит хийх, ажлыг дотоод аудитын үйл ажиллагааны журам, Дотоод аудитын Олон Улсын Стандартад нийцүүлэн гүйцэтгэх.
Шангри-Ла Оффисын үйлчлүүлэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.
Кассанд ажиллах, мөнгөний гүйлгээ хийх Мөнгөн дүнг шалгаж, тооцоолох Гүйлгээний аюулгүй байдлыг хангах Үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Үйлчлүүлэгчдийн гомдол, санал хүсэлтийг шийдвэрлүүлэх
Manage relationship with existing tenants (both retail brands and corporate clients) Attract new tenants to Office and Mall spaces/units at Shangri-La Centre and Central Tower through networking and community engagement activities Design and execute strategies to reach performance/sales targets Prepare Tenancy Agreement drafts, notices to tenants and other necessary paperwork Prepare reports on metrics such as financial performance/forecast, occupancy, lease expiry and tenant mix of lease units Survey the market and analyze trends
Шангри-Ла спорт клубээс тогтоосон бодлого, стандарт, удирдамжийн дагуу Шангри-Ла спорт клубын өдөр тутмын үйл ажиллагааг хэвийн явуулах. Төлбөр тооцоо хийх, өдрийн тайлан гаргах, угтах үдэх үйлчилгээ үзүүлэх.
Барилгын бүх төрлийн дотор болон гадна хийцүүд, Хөрөнгийн Менежментийн газрын оффис болон орон сууцны тавилга, эд хогшилд хийгдэх өдөр тутмын жижиг засварын ажлуудыг хийж гүйцэтгэх
Position Overview The Assistant Director of Marketing & Communications operates under the general guidance and supervision of the Director of Leasing & Marketing. Within the limits of established policies and procedures of Shangri-La Centre and Central Tower, this role is responsible for promoting and maintaining effective communications to uphold the prestigious image of the entity. Main Responsibilities Set yearly marketing goals and budgets to align with strategic objectives. Prepare working plans to achieve these goals, compare actual achievements against set goals, and take corrective action as needed. Review and analyze monthly forecasting of the Department’s expenses. Maintain an up-to-date Marketing & Communications Manual to guide internal practices and ensure consistency. Perform other duties relevant to communications and public relations, as assigned.
Purpose of the Position: The IT System Analyst is responsible for maintaining and improving computer systems for the organization. System Analyst is required to work outside standard hours to oversee upgrades or fixes, ensuring there is minimal interruption to business. Accuracy, logic and an ability to communicate complex ideas to others is of utmost importance. As well as performing the IT System Analyst responsibilities, the Service Leader – IT System Analyst acts as a support for the IT department, and assist the IT Manager in maintaining and supervising the daily IT operations; ensuring the discretionary usage of IT related matters of all system users. Key Responsibilities: Review and Analyze system how the existing systems in the various departments is working for the departments and how well the system is supporting the organizations Review and assess needs to make improvements, taking into consideration; Cost effectiveness; Manning efficiency; Adhere to Group policies. Need to prepare the guidelines which help ensure that employees and team members understand how to use systems, processes, and tools effectively. Performs other administrative duties as required by the General Manager, Operations if needed. Always conduct your job with concern for the environment and its resources. Where practical and possible, reduce use of items, re-use whenever possible and recycle those items that can be recycled.