Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-ла Хотел Улаанбаатар

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Тогооч - Цагийн ажилтан

  Менюгийн дагуу түүхий эдийг зөв хэмжиж бэлтгэх Хоолыг технологийн заавар, стандартын дагуу чанаж, болгож гаргах Түүхий эдийг ангилах, угаах, хэрчих, амтлах зэрэг анхан шатны боловсруулалт хийх Ажлын байр, гал тогооны тоног төхөөрөмжийг цэвэр байлгах Хог хаягдлыг ангилан хаях, зориулалтын саванд хийх Хүнсний аюулгүй байдал, ариун цэврийн дэглэмийг чанд мөрдөх Ажлын цагийг чанд баримтлах Хариуцсан ажлаа хугацаанд нь чанартай гүйцэтгэх Ажил олгогчийн заавар, дүрэм журмыг мөрдөх    

SL- Finance Risk Controller /Cost/ E2

Under the guidance and supervision of the Financial Controller, you will be responsible for directing the activities of Cost Control department to ensure efficient implementation of policies and procedures in receiving, proper storing, recording and issuing of all food, beverage, supplies, operating equipment and FF&E items. Key responsibilities:   Provides supervision, direction and leadership to Cost Control team (Cost Control, Stores and Receiving) based on the company culture. Ensure all Cost Control and administrative matters are implemented and carried out in a timely and professional manner Check figures, postings, and documents for accuracy Record, store, access, and analyze financial information and compile financial records Ensures all goods are properly and timely ordered as required by departments Checks quality of goods and works with suppliers for freshness & quality of products Supervises and checks purchasing, receiving, storing, issuing, food tests, portion control, cashiering and check continuity, F&B revenue audit, cost and sales potential of food and beverage outlets and month-end F&B inventories.

SL - Finance Risk Controller /Cost/ - E1

Under the guidance and supervision of the Financial Controller, you will be responsible for directing the activities of Cost Control department to ensure efficient implementation of policies and procedures in receiving, proper storing, recording and issuing of all food, beverage, supplies, operating equipment and FF&E items. Key responsibilities:   Provides supervision, direction and leadership to Cost Control team (Cost Control, Stores and Receiving) based on the company culture. Ensure all Cost Control and administrative matters are implemented and carried out in a timely and professional manner Check figures, postings, and documents for accuracy Record, store, access, and analyze financial information and compile financial records Ensures all goods are properly and timely ordered as required by departments Checks quality of goods and works with suppliers for freshness & quality of products Supervises and checks purchasing, receiving, storing, issuing, food tests, portion control, cashiering and check continuity, F&B revenue audit, cost and sales potential of food and beverage outlets and month-end F&B inventories.

Угаалгын ажилтан (Цагийн ажилтан)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу.   18 нас хүрсэн байх.  

Угаалгын ажилтан N1 (Үндсэн ажилтан)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу. Хими цэвэрлэгээнд ажиллаж байсан бол давуу тал болно.

Зөөгч (цагийн ажилтан)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 18 нас хүрсэн байх

Front Office Team Member

  Warmly greet clients, guests, or customers upon arrival. Provide directions or assistance based on their needs. Maintain a professional and welcoming environment. Answering Phone Calls Managing Check-ins and Check-outs (Hotel/Clinic Settings) Scheduling Appointments or Reservations Handling Inquiries and Complaints Processing Payments or Documentation Issue receipts or invoices. Coordinating with Other Departments  

Communication Center - Telephone Operator N2

Answer incoming calls promptly and courteously. Route calls to appropriate departments or individuals. Handle multiple lines efficiently. Providing basic information about the company, services, location, hours, etc. Respond to guest needs (e.g., wake-up calls, room service, maintenance). Coordinate with housekeeping, maintenance, and other departments. Act as the first point of contact during emergencies. Support administrative tasks when not on calls.

Communication Center - Telephone Operator N1

  Answer incoming calls promptly and courteously. Route calls to appropriate departments or individuals. Handle multiple lines efficiently. Providing basic information about the company, services, location, hours, etc. Respond to guest needs (e.g., wake-up calls, room service, maintenance). Coordinate with housekeeping, maintenance, and other departments. Act as the first point of contact during emergencies. Support administrative tasks when not on calls.  

Зөөгч N2 ( Бүтэн цагийн)

- Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу - Зочдод үйчлэх - Хоол ундааны цэс цээжилж, зочдод зөв мэдээллийг хүргэх  

Зөөгч N1 ( Бүтэн цагийн)

- Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу - Зочдод үйчлэх - Хоол ундааны цэс цээжилж, зочдод зөв мэдээллийг хүргэх

Food and Beverage Service Leader – E2

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Food and Beverage Service Leader – E1

As stipulated in the job description

Оёдолчин

Оёдол хийх, засвар хийх Материал, багаж хэрэгслийг бэлтгэх болон ашиглах Оёдлын чанарыг шалгах, стандартын дагуу гүйцэтгэх Ажлын байранд аюулгүй ажиллагааг хангах

Талх нарийн боовны ахлах тогооч M1B

Pastry Chef   Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор зочид буудлын нарийн боов, нарийн боовны үйлдвэрлэл болон нарийн боовны гал тогооны хэлтсийг хариуцан ажиллана.      

Талх нарийн боовны ахлах тогооч M1A

Pastry Chef   Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор зочид буудлын нарийн боов, нарийн боовны үйлдвэрлэл болон нарийн боовны гал тогооны хэлтсийг хариуцан ажиллана.      

Үйлчлэгч ( Цагийн ажилтан)

Гадна болон дотор нийтийн талбайн цэвэрлэгээг хийх. Нэг өдөр ажиллах цаг 8 цаг, 7 хоногийн хамгийн багадаа 3 өдөр ажиллах боломжтой байх

General Ledger Accountant-Нягтлан бодогч Ерөнхий ж

Service Leader – General Ledger Accountant  Under the guidance and supervision of the Assistant Financial Controller – you are responsible for providing financial, administrative and clerical services in order to ensure effective, efficient and accurate finance and administrative operations by complying with the corporate standards and policies. This includes processing and monitoring payments and expenditures of general ledger, accounts receivable and accounts payable. You will be ensuring the accurate and timely preparation and payment of all general ledger, accounts payable and accounts receivable. The Accountant must have a complete knowledge of general ledger, accounts payable and accounts receivable operations, chart of accounts, and receiving and purchasing operations.

Assistant F&B Manager

  Conduct pre-shift briefings with staff (highlight daily specials, VIP guests, reservations). Check staff attendance, grooming, and readiness. Inspect cleanliness and setup of all F&B outlets. Ensure menus are clean, updated, and available. Monitor service across outlet. Support staff during peak hours, help with guest interactions. Ensure service standards and SOPs are followed. Resolve guest complaints promptly and professionally. Monitor food and drink quality; communicate with kitchen and bar teams. Assist with daily sales and revenue reports. Log incidents, maintenance issues, or guest feedback. Update staff schedule if necessary. Assist in tracking staff performance and training needs. Ensure closing checklists are completed by team leaders. Review cleanliness and shutdown of outlets. Secure all equipment, inventory, and cash handling. Submit reports to F&B Manager or Director  

Бартендер( Бүтэн цагийн) N1

Үйлчлүүлэгчийн захиалгын дагуу уух зүйлсийг бэлтгэх. Коктейлийн жор, найрлагыг мэддэг байх. Үйлчлүүлэгчдийг эелдэг угтаж, захиалга авах. Харилцааны соёлтой, түргэн шуурхай үйлчлэх. Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг хангах, гомдлыг зохицуулах. Архи, ундаа, хольц, мөс гэх мэт зүйлсийн нөөцийг шалгах. Хомсдол гарсан тохиолдолд удирдлагад мэдэгдэж, захиалга өгөх.

Бартендер( Бүтэн цагийн) N2

Үйлчлүүлэгчийн захиалгын дагуу уух зүйлсийг бэлтгэх. Коктейлийн жор, найрлагыг мэддэг байх. Үйлчлүүлэгчдийг эелдэг угтаж, захиалга авах. Харилцааны соёлтой, түргэн шуурхай үйлчлэх. Үйлчлүүлэгчийн сэтгэл ханамжийг хангах, гомдлыг зохицуулах. Архи, ундаа, хольц, мөс гэх мэт зүйлсийн нөөцийг шалгах. Хомсдол гарсан тохиолдолд удирдлагад мэдэгдэж, захиалга өгөх.  

Ээлжийн сантехникийн ажилтан

- Ахлах Инженерын хяналт болон зааварчилгааны дор цахилгааны өрөө, зуухын өрөөний  засвар үйлчилгээг Шангри-Ла зочид буудлын стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.  - Усны чанарыг тогтмол хэмжих, хөтлөх - Уурын зуухны доод юүлэлтийг уурын зуух асаахаас өмнө хийх - Уурын зуухны системд алдагдал гарахад нэн даруй яаралтай мэдэгдэж байх - Зочид буудлын тоног төхөөрөмж, Уурын зуухны ажиллагааг өдөр бүр хянах - Бүх захиалгат ажлыг шуурхай, нягт нямбай, хэмнэлттэйгээр, үр дүнтэйгээр хийж гүйцэтгэх - Дотоодын усны системийн хоолой Зочид буудлын цахилгааны болон механик гэмтлийг        илрүүлэх  - Цахилгааны инженер мэргэжилтэй /шинэ төгсөгч байж болно/

Гал тогоо / Угаалгын тоног төхөөрөмжийн техникч

Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын Гал тогоо болон Угаалгын тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.

Мужаан N2

Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.

Мужаан N1

Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.

Гал тогооны угаагч (Үндсэн)

  Бүтэн цагаар ажиллах боломжтой байх Хоол хийсний дараах хэрэгслүүд (аяга, халбага, сэрээ, хутга, тогоо, хайруулын таваг г.м)-ийг угаах. Гар аргаар болон аяга таваг угаагч машин ашиглан угаах. Угаасан хэрэгслийг хатаах, зөв ангилж тавиурт байрлуулах. Хог хаягдлыг ялгах, хогийн савыг хоослох, угаах. Ариун цэврийн шаардлагыг хангах, ариутгал хийх шаардлагатай бол хэрэгжүүлэх. Хоол хийхэд хэрэглэгдэх сав суулга, багаж хэрэгслийг цэвэрлэж, бэлэн байлгах. Гал тогооны ажилтнуудын хэрэгцээнд нийцүүлэн багаж хэрэгслийг байрлуулах, цэгцлэх.  

Sales & Marketing Secretary

Under the guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, you will provide administrative assistance to Sales & Marketing Department and guidance to internal & external guests/ suppliers who contact or visit the Sales&Marketing office. You will assist with the administration of the day-to-day operations, duties and practices and play an active role on departmental functions.  Key responsibilities:   Performs all secretarial and administrative duties as instructed by the Division Head Ensures efficient filing system for employee files, timely submission of daily & monthly reports, incoming / outgoing files and trace files Updates all filing systems and records all expenses of sales&marketing Liaises with the Purchasing Officer on all purchase requisition issued & expedites the delivery of maintenance items and/or services Responsible for the divisions’ duty roster, leave & overtime recording and tracking in line with the payroll system Coordinate daily office related activities & accurate document processing

Үйлчлэгч /Бүтэн цагийн/

Гадна болон дотор нийтийн талбайн цэвэрлэгээг хийх.  

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, Сүхбаатар дүүрэг, 19 Olympic Street , Sukhbaatar District 1 Ulaanbaatar, Mongolia 14241

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2025.