Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Шангри-ла Хотел Улаанбаатар

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Камерын Оператор /Шангри-Ла Төв/

Галын автомат дохиолол, мэдээллийн хяналтын самбар, дүрс бичлэгийн хяналтын системийн тусламжтайгаар барилга, объект, түүний орчныг хянаж, барилга болон барилгыг түрээслэн үйл ажиллагаа явуулж буй байгууллага, тэдгээрийн үйлчлүүлэгч, харилцагчид, зочид болон нийт ажилтан ажиллагсадын аюулгүй байдлыг хангах үйлчилгээ үзүүлэх үйл ажиллагаанд дэмжлэг үзүүлэх.

Хамгаалалтын ажилтан /Шангри-Ла Төв/

Объект дахь хүмүүсийн хөдөлгөөнд хяналт тавьж, аливаа эрсдэл, таагүй нөхцөл байдал үүсэхээс урьдчилан сэргийлэх. Хариуцсан хэсэгтээ аюулгүй байдлын байнгын хяналт тавьж, урьдчилан сэргийлэх үзлэг хийх, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгуулах арга хэмжээ авах. Барилга, түүний хийц, барилгын дотор, ойр орчинд байгаа  эд зүйл тоног төхөөрөмжийн бүрэн бүтэн байдалд хяналт тавьж  эвдрэл, гэмтлээс урьдчилан сэргийлж ажиллах. Аливаа зөрчил болоод түүнийг шийдвэрлэсэн арга хэмжээнийхээ талаар удирдлагадаа тухай бүр шуурхай мэдээлж, бусадтайгаа тогтмол мэдээлэл солилцож, бие биедээ туслан, багаар хамтран ажиллах.

Мужаан / Засал чимэглэлчин - Зочид буудалд

Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.

Тогооч - Цагийн ажилтан

  Нарийн боов, Хүйтэн зууш, Буффет хоолны гал тогоонуудад сонирхолоороо суралцан ажиллах боломжтой.   Ажлын 8 цагтай өглөө/өдөр/ орой хуваарь ярилцаж ажиллах боломжтой. 7 хоногийн багадаа 3 өдөр ажиллах боломжтой байх.

Тогооч - Хүйтэн зууш

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Тогооч (Мах бэлтгэл)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Мэдээлэл Технологийн Ажилтан ( IT- officer)

Мэдээллийн технологийн менежерийн өдөр тутмын удирдлаган дор мэдээллийн технологийн системтэй холбоотой бүх ауудлыг хариуцаж ажиллана.IT-тай холбоотой гарсан Системийн доголдол болон хэрэглэгч/зочдын асуудлыг шийдвэрлэх.

Data Analyst

Business planning and Analytics: Benchmarking –internal comparison, market benchmark, against historical performance Top Down Market research Identify opportunities and challenges/issues through data analytics, both for existing assets as well as new projects Provide analytics support to Senior Management Investment management: Managing the investment and development process (design, ops, legal, finance etc.) of on-going projects Identify, review and resolve any major issues Ensure that our projects are delivered on time and executed at the expected standard of quality Business development: Drive revenue growth by identifying new clients or business channels Conducting an analysis to optimize operating expenses and enhance profitability Asset management: Business owner of real estate value creation (capital value, P/L, cash flow) Implement operational and real estate initiatives Extract Synergies Across Assets in similar cluster or across clusters (joint marketing, cross selling of products) Responsible for modifications to existing management contracts to enable value enhancements projects Two-way communication with property managers (Hotels and Investment Properties) Bottom-up market research (i.e. feet on the ground); identify strengths, weaknesses, opportunities and threats to Properties  

Ресепшн /Шангри-Ла төв/

Шангри-Ла Оффис болон орон сууцны түрээслэгчдийг угтан авч, тэдний хүсэлтийг холбогдох алба хэлтсүүдэд уламжилж, зохих мэдээллээр хангах, гаднаас ирсэн дуудлагад хариулах.

Авто зогсоолын касс /Шангри-Ла Төв/

Шангри-Ла төвийн авто машины зогсоолоор үйлчлүүлж буй үйлчлүүлэгчдээс зогсоолын төлбөр хураан авч зөв боловсон, эелдэг найрсаг харилцаж түргэн шуурхай ажиллаж, санхүүгийн албанд төлбөр тооцооны тайлан гаргаж өгөх, тайлагнах.

Leasing Officer - Residential Sales & Leasing

Main Responsibility The purpose of the job place is to support management in the areas of sales and leasing of the Peak Vue Residences  at Shangri-La Centre. The role is to sell and lease the high-end apartments, superior amenities, and first-class service and therefore to ensure the highest occupancies of the apartment. To sell and lease apartments and services to prospects under the direct supervision of the Director of Residential Sales and Leasing. Establishes and maintains good relations with Tenants/Buyers including prospectives, international/local organizations, individuals, customers, and co-workers. Communicates with all parties in a courteous and professional manner. To negotiate on Residential Sales/Leasing contracts, compile all data for weekly/monthly financial reports regularly maintaining and updating all records and files.  To make arrangements in the contracts including amendments, extensions, terminations and etc. To submit proposals and notice urgent issues to the direct supervisor in a timely manner. To do research work of assessments in the real estate market, to assist on developing main strategy plans about organizing their implementation. To maintain detailed knowledge of the local market and conditions.  To assist in planning new marketing strategies in terms of residential sales and leasing to achieve set targets successfully. To assist Director of Residential Sales & Leasing in developing and implementing effective marketing strategies to increase property occupancy and generate revenue. To bear all the responsibilities as stated in the company rules and regulations.

Түрээсийн албаны ажилтан

Түрээстэй холбоотой бүх форм, гэрээ, албан бичгийг мэргэжлийн түвшинд бэлтгэх Түрээстэй холбоотой гэрээ форм, зэргийн бүрэн бүтэн байдлыг хангах Түрээсийн гэрээ болон түүнтэй холбоотой гэрээг алдаагүй, хугацаандаа хийгдсэн эсэхийг хянаж шаардлагатай хүмүүст хүргэх Түрээс хариуцсан захирлын бүх уулзалт хурлын товыг гаргаж өгөх Түрээстэй холбоотой уулзалт хурлуудад оролцож хурлын тэмдэглэл хөтлөн, протоколыг холбоотой хүмүүст хүргүүлэх

Нярав /Шангри-Ла Төв/

Орон сууцны айлын хангамжийн бүрэн бүтэн байдлыг шалгах, айлын бараа материал болон үндсэн хөрөнгийн хөдөлгөөнийг тухай бүр хийх Орон сууцны айлын хангамжийн жагсаалтыг хөтлөж, жил бүр элэгдэл ихтэй эд хөрөнгө, үндсэн хөрөнгийн жагсаалтыг гаргаж, засварлуулах, актлуулах арга хэмжээг авхуулах

Сантехникийн засварчин /Шангри-Ла Төв/

Инженерийн шууд удирдлага, зааварчилгаан дор барилгын  сантехникийн хэвийн үйл ажиллагааг хангах, инженер техникийн тоног төхөөрөмжүүдийн эвдрэл гэмтлийг засах, түрээслэгч үйлчлүүлэгч нарт сантехникийн засвар үйлчилгээ үзүүлэх  

Executive Secretary

The role  Under the guidance and supervision of the General manager, you will provide administrative assistance to A&G /Executive Department and guidance to internal guests who contact/ visit the A&G office. You will assist with the administration of the day-to-day operations, functions, duties and practices and play an active role on employee relations and welfare.   Key responsibilities:   Performs all secretarial and administrative duties as instructed by the Division Head Handles incoming phone calls. Prepares meeting minutes and follows through actions Timely submission of Executive reports, incoming / outgoing files and trace files Coordinate daily office related activities & accurate document processing

Service Leader - Leasing

Manage relationship with existing tenants (both retail brands and corporate clients) Attract new tenants to Office and Mall spaces/units at Shangri-La Centre and Central Tower through networking and community engagement activities Design and execute strategies to reach performance/sales targets Prepare Tenancy Agreement drafts, notices to tenants and other necessary paperwork Prepare reports on metrics such as financial performance/forecast, occupancy, lease expiry and tenant mix of lease units Survey the market and analyze trends

Хоол ба Ундааны үйлчилгээний ахлах ажилтан

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Мужаан / Засал чимэглэлчин - Зочид буудалд

Ахлах инженерийн удирдлага болон зааварчилгаан дор зочид буудлын засвар үйлчилгээг чанар стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ.

Дизель уурын зуухны машинист

Ахлах Инженерын хяналт болон зааварчилгааны дор цахилгааны өрөө, зуухын өрөөний  засвар үйлчилгээ, болон бусад цахилгаантай холбоотой тоног төхөөрөмжийг Шангри-Ла зочид буудлын стандартын дагуу хийж гүйцэтгэнэ. 

Hygiene Officer

Under the guidance and supervision of the Hygiene Manager, you are responsible in assisting the Executive Chef & Director of Food & Beverage in driving all activities aiming to ensure the highest level of Food & Safety to all external and internal guests. You also ensure that all food preparation & service areas conform to the minimum hygiene requirements as per the local authorities and HACCP guidelines.      Designs and implements an internal audit system for all work areas in order to daily and periodically ensure compliance with HACCP guidelines. Conducts basic HCCP training to all staff and insures all food handlers are certified in HACCP as required. Reports audit findings to the concerned Service Executive and follow up on corrective actions. 

Зөөгч ( Бүтэн цагийн)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Тогооч

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Тогооч (Мах бэлтгэл)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Зөөгч ( Бүтэн цагийн)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Хамгаалалтын ажилтан - Зочид буудалд

Хамгаалалтын хэлтэсийн менежерийн удирдлаган дор зочид буудлын аюулгүй байдлыг хариуцан ажиллана

Тогооч /Талх Нарийн боов/ - Үндсэн/Цагийн

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Угаалгын ажилтан

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу.   Хими цэвэрлэгээнд ажиллаж байсан бол давуу тал болно.

Гал тогооны угаагч (Үндсэн)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Гал тогооны цэвэрлэгээ хариуцсан менежер

Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор Компанийн стандарт, Шангри-лагийн Хүнсний аюулгүй байдлыг удирдамж болгон хэрэгжүүлж,  Хоол ба Ундааны үйлчилгээ болон Гал тогооны хэлтсийн үйл ажиллагаанд үр ашигтай дэмжлэг үзүүлэх зорилготой бүхий л үйл ажиллагааг удирдан явуулна.   * Хоол үйлдвэрлэлийн талбайн /Гал тогоо/ эрүүл ахуй, аюулгүй цэвэр байдлыг хариуцах * Бараа бүтээгдэхүүний нөөц, тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээ зэрэгт хяналт тавих * Хоол үйлдвэрлэлийн тоног төхөөрөмж, цэвэрлэгээний тоног төхөөрөмж, химийн бодисыг хүлээн авах, хадгалах, олгох, засвар үйлчилгээ хийх ажлыг хариуцах* Өөрийн эрхлэх асуудлын хүрээнд гарсан зардлыг хянадаг *Гал тогооны цэвэрлэгээний хэлтсийн ажилчдыг хариуцан,чиглэл үүрэг өгч, цаг бүртгэлийг хариуцан ажиллах   Бусад ажлын байрны тодорхойлтонд заасны дагуу 

Мужаан - Зочид буудалд

Зочид буудлын бүх төрлийн дотор болон гадна хийцүүд, тавилга, эд хогшилд хийгдэх өдөр тутмын жижиг засварын ажлуудыг хийж гүйцэтгэх

Service Associate – Procurement

Under the guidance and supervision of the Procurement Manager – you will be acting as the coordinator to various divisions and departments to ensure an efficient and effective filing system to obtain result on all various purchasing functions.   Key responsibilities:     Obtain quotations from suppliers to ensure purchase were made in the best interest of the company Prepares purchase documentation upon authorization Performs regular checks on prices in the market    Regularly liaises with suppliers Makes recommendations to management as appropriate Perform all other duties assigned by Procurement Manager                       

Finance Risk Control (Revenue)

Under the guidance and supervision of the Financial Controller – you are responsible for auditing of the hotel’s Fidelio and Micros POS revenue report to ensure that the revenue recorded therein are accurate and complete for preparing the hotel’s daily revenue report for management’s consumption and ensuring that all cashiering policies and procedure are complied with.   Key responsibilities:   Responsible for ensuring all Rooms, F&B, and MOD revenues are all correctly accounted and reconciled on a daily basis Checks and follows up on any discrepancies Prepares daily maison checks consumption report Ensures that the travel agent commission report is correct and recorded on a timely basis Ensures that all house-use telephone, internet, and fax are properly authorized and prepares the month-end report for accounting entry Ensures that all rebates performed by Guest Service Department are approved by the division / department head or Guest Service Manager before forwarding it to Finance Manager or Chief Accountant’s endorsement Performs regular spot check on all revenue centers Ensures that all cash floats are counted and verified at least once every month Ensures the daily closing for Guest Service and F&B are properly done and completed Reviews and checks any discrepancy on Rooms or F&B revenue report Liable to be moved or be of assistance to another section as required by the division / department head.

Тогооч /Талх Нарийн боов/

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Ажилчдын хоолны тогооч

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу 

Гал тогооны нарийн бичиг

Гал тогооны Ерөнхий тогоочийн удирдлаган дор Гал тогооны хэлтэстэй холбоотой бүх л бичиг хэргийн ажлыг хариуцан ажиллана

Хамгаалалтын ажилтан - Зочид буудалд

Хамгаалалтын хэлтэсийн менежерийн удирдлаган дор зочид буудлын аюулгүй байдлыг хариуцан ажиллана

Executive Housekeeping Manager

Under the guidance and supervision of the General Manager and within the limits of established hotel policies and procedures, he/ she provides guest services as well as supervision, direction and leadership in the Rooms Division in accordance with the objectives, performance and quality standards established by Shangri-La Hotels & Resorts.     KEY RESPONSIBILITIES:   The Executive Housekeeping Manager is responsible for the proper, efficient and profitable functioning of the  Housekeeping and Laundry Department of the Hotel.

Зочин угтах ажилтан

Зочид буудалд байрласан зочдыг зөв хурдан шуурхай мэдээлэлээр хангах, угтан авах, үдэж гаргах 

Гал тогооны угаагч (Үндсэн болон Цагийн)

Ажлын байрны тодорхойлолтод заасны дагуу

Sales & Marketing Secretary

Under the guidance and supervision of the Director of Sales & Marketing, you will provide administrative assistance to Sales & Marketing Department and guidance to internal & external guests/ suppliers who contact or visit the Sales&Marketing office. You will assist with the administration of the day-to-day operations, duties and practices and play an active role on departmental functions.  Key responsibilities:   Performs all secretarial and administrative duties as instructed by the Division Head Ensures efficient filing system for employee files, timely submission of daily & monthly reports, incoming / outgoing files and trace files Updates all filing systems and records all expenses of sales&marketing Liaises with the Purchasing Officer on all purchase requisition issued & expedites the delivery of maintenance items and/or services Responsible for the divisions’ duty roster, leave & overtime recording and tracking in line with the payroll system Coordinate daily office related activities & accurate document processing

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Монгол улс, Улаанбаатар хот, Сүхбаатар дүүрэг, 19 Olympic Street , Sukhbaatar District 1 Ulaanbaatar, Mongolia 14241

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.