Сүлжээ дэлгүүрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг хариуцах Ажилтнуудаа удирдах, сургалт явуулах Захиалга, бараа материалын удирдлага хийх Худалдааны төлөвлөгөө боловсруулж, хэрэгжүүлэх Зах зээл, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх Клиент үйлчилгээний стандартыг хангах Санхүүгийн тайлан, өгөгдлийг боловсруулж, дүн шинжилгээ хийх Сүлжээ дэлгүүрийн маркетингийн стратеги боловсруулах
Ханган нийлүүлэлтийн стратеги боловсруулах Худалдан авалтын процессын удирдлага Ний supplier-уудтай хамтран ажиллах, бизнесийн харилцаа үүсгэх Бараа материалын нөөцийн зохицуулалт хийх Үнэ, нөхцөл, гэрээний нөхцөлийг хэлэлцэх Төсөв, зардлын хяналтыг хийх Зах зээлийн судалгаа хийх, хамгийн сайн нийлүүлэгчийг тодорхойлох Санхүүгийн тайлан, дүн шинжилгээ хийх
Бүсийн үйл ажиллагааг зохион байгуулж удирдах. Бүсийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх,судалгаа шинжилгээ хийх Хариуцсан ШТС-үүдийн өдөр тутмын үйл ажиллагааны тасралтгүй, тогтвортой байдлыг хангаж ажиллах Үйлчлүүлэгч болон ажилтнуудаас гаргасан хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэх Салбар нэгжүүдийн уялдаа холбоог хангаж ажиллах АБТ-д заасан бусад ажил
Авто машины дугуйг борлуулах, захиалга авах Хэрэглэгчдэд зөвлөгөө өгөх, бүтээгдэхүүний талаар мэдээлэл хүргэх Захиалгын бичиг баримтыг боловсруулах, хадгалах Стокын тоо хэмжээг хянах, шаардлагатай тоог захиалах Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийг хангах, асуудлыг шийдвэрлэх Борлуулалтын тайлан, дүн шинжилгээ хийх
Нягтлан бодох бүртгэлийн баримтуудыг бүрдүүлэх, хадгалах, боловсруулах Санхүүгийн тайлан, дүн шинжилгээ хийх, тайлагнах Банкны санхүүгийн үйл ажиллагааг шалгах, аудитын явцад дүн шинжилгээ хийх Зардлын тооцоолол, төсөв боловсруулахад дэмжлэг үзүүлэх Нягтлан бодох бүртгэлийн стандарт, дүрмүүдийг мөрдөж буйг шалгах Санхүүгийн мэдээллийг үнэн зөв, цаг хугацаанд нь бүрдүүлэх Аудитын дотоод журам, бодлогыг боловсруулахад оролцох Санхүүгийн асуудал, зардлын менежментийн талаар зөвлөгөө өгөх
Санхүүгийн тайлан, баланс, орлогын тайлан бэлтгэх Санхүүгийн мэдээллийг анализ хийж, дүн шинжилгээ хийх Санхүүгийн тогтмол тайланг хугацаанд нь хүргэх Тайлангийн мэдээллийг үнэн зөв, бүрэн гүйцэд бэлтгэх Бусад хэлтэстэй хамтран ажиллаж, шаардлагатай мэдээллийг хуваалцах Тайлангийн алдааг засаж, үнэлгээ хийх Төсвийн төлөвлөгөө боловсруулахад оролцох
Санхүүгийн анхан шатны холбогдох бичиг баримтыг үнэн зөв бүрдүүлэн, нягт нямбай хөтлөх, Бараа бүтээгдэхүүнийг захиалгын дагуу бэлтгэж, ачиж явуулах, тайлан тооцоог цаг тухайд нь хурдан шуурхай гаргах. Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргийг гүйцэтгэнэ.
Гадаад зах зээлд бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний борлуулалтыг дэмжих Гадаад харилцааны стратеги боловсруулах, хэрэгжүүлэх, гэрээ хэлцэл хийх Гадаад түншүүдтэй хамтын ажиллагаа хөгжүүлэх Зах зээлд шинжилгээ хийх, шинэ боломжуудыг тодорхойлох Гадаад харилцааны мэдээллийг удирдах, тайлагнах Борлуулалтын төлөвлөгөө боловсруулах, хэрэгжүүлэх Клиентуудын хэрэгцээг ойлгож, санал болгох Гадаад харилцааны арга хэмжээ зохион байгуулах
- Hi store болон ШТС-ийн сүлжээ дэлгүүрт бараа бүтээгдэхүүн хариуцан ажиллана. - АБТодорхойлолтын дагуу бусад үндсэн чиг үүргийг гүйцэтгэн ажиллана.
- Байгууллагын бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний талаар мэдээллийг харилцагч, үйлчлэгч нарт өгөх - Өдөр тутмын дуудлагыг хүлээн авч, тасралтгүй мэдээллээр хангаж ажиллана. - Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад үндсэн ажил үүргийг гүйцэтгэж ажиллана
Зочин хүлээн авах, утасны дуудлагад хариу өгч ажиллана. Анхан шатны бичиг баримт боловсруулан, ажилтнуудад хүлээлгэн өгч ажиллана. Оффисын цэвэрлэгээ үйлчилгээ, ресепшиний ажлын орчинг аюулгүй, цэвэр байлган хяналт шаардлага тавьж ажиллана. АБТ-д бичигдсэн бусад үндсэн ажил үүргийг гүйцэтгэж ажиллана.
Тоног төхөөрөмжийн цахилгааны хэвийн үйл ажиллагааг хангах, Цахилгааны гэмтлээс урьдчилан сэргийлэх үзлэг оношлогоо, засвар үйлчилгээг хийх, Ажлын байрны тодорхойлолтод заасан бусад ажил
Нягтлан бодох бүртгэлийн баримт бичгүүдийг боловсруулж, хадгалах Санхүүгийн тайлан, мэдээллүүдийг бэлтгэж, дүн шинжилгээ хийх Нягтлан бодох бүртгэлийн системийг шинэчлэн, сайжруулах Санхүүгийн зардал, орлогыг хянаж, тайлагнах Төсвийн төлөвлөгөөг боловсруулах, хэрэгжилтийг хянах Татварын тайлан, өглөгийн мэдээллийг бэлтгэх Банкны дансны үлдэгдлийг хянаж, тайлагнах Бусад хэлтэстэй хамтран ажиллаж, мэдээлэл солилцох
Сүлжээ дэлгүүрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдах Борлуулалтын зорилтуудыг биелүүлэхийн тулд ажилтнуудыг удирдах Хэрэглэгчийн үйлчилгээний стандартуудыг мөрдүүлэх Зах зээлийн судалгаа хийх, өрсөлдөгчдийн үйл ажиллагааг анализ хийх Санхүүгийн тайлангуудыг боловсруулах, зардал, орлогыг хянах Борлуулалтын стратеги, маркетингийн төлөвлөгөөг боловсруулах Ажилтнуудын сургалт, хөгжлийг зохион байгуулах Сүлжээ дэлгүүрийн гүйцэтгэлийг хянах, тайлагнах
Бүсийн үйл ажиллагааг зохион байгуулж удирдах. Бүсийн борлуулалтыг нэмэгдүүлэх,судалгаа шинжилгээ хийх Хариуцсан ШТС-үүдийн өдөр тутмын үйл ажиллагааны тасралтгүй, тогтвортой байдлыг хангаж ажиллах Үйлчлүүлэгч болон ажилтнуудаас гаргасан хүсэлт, гомдлыг хүлээн авч шийдвэрлэх Салбар нэгжүүдийн уялдаа холбоог хангаж ажиллах АБТ-д заасан бусад ажил