Маркетингийн сурталчилгааны төсөл хөтөлбөрүүдийг удирдан зохион байгуулах, судалгаа хийх, маркетинг сурталчилгааны санаа, төлөвлөгөө гаргах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах
Сошиал сувгуудад контент бүтээх, сошиал сувгууд хөгжүүлэх, түгээх үйл явцыг төлөвлөх, удирдах, хянах үүрэгтэй.
Маркетингийн сурталчилгааны төсөл хөтөлбөрүүдийг удирдан зохион байгуулах, судалгаа хийх, маркетинг сурталчилгааны санаа, төлөвлөгөө гаргах, хэрэгжүүлэх, тайлагнах Байгууллагын сурталчилгааны ажлуудыг төлөвлөн хэрэгжүүлэх, борлуулалтын төлөвлөгөөг гарган борлуулалтын тасалдалгүй байдлыг хангах, тасралтгүй нэмэгдүүлэх Харилцагч байгууллагуудтай хамтын ажиллагааг сайжруулан хөгжүүлэх, тууштай түншлэлийг бий болгох Маркетингийн бүх төрлийн судалгааны ажлыг удирдан зохион байгуулах, компани дотроо судалгааны ажлуудыг хэрэгжүүлэх мөн судалгааны чиглэлээр 3 дагч талын судалгааны байгууллагуудтай хамтран ажиллах Брэнд хөгжүүлэлтийн чиглэлээр захиалагч (харилцагч байгууллага болон салбар байгууллагууд) нартай хамтран ажиллаж брэндийн бодлого стратеги тодорхойлох, брэнд айдентити хөгжүүлэх, брэнд бүүк гаргах ажлуудыг удирдан зохион байгуулах Захиалагч байгууллагуудаас ирүүлсэн брифийн дагуу маркетингийн кампанит ажлын санал боловсруулах (proposal),кампанит ажлыг төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, тайлагнах ажлуудыг удирдан зохион байгуулах Захиалагч байгууллагуудаас ирүүлсэн брифийн дагуувидео, фото, график дизайны чиглэлээр контентийн санаа, зохиол гаргах, контент (эх бэлтгэл) бүтээх ажлыг удирдан зохион байгуулах, компани дотор болон 3 дагч талын контент бүтээгчидтэй хамтран ажиллах Захиалагчийн хүсэлтийн дагуу арга хэмжээ төлөвлөх, хэрэгжүүлэх, тайлагнах ажлыг удирдан зохион байгуулах Хэвлэл мэдээллийн байгууллагуудтай хамтран ажиллах