Зочид буудлын нэвтрэх цонхонд зочдод үйлчилгээ үзүүлэх Зочдын бүртгэл болон нэвтрэх процессийг хариуцах Зочдын асуулт, хүсэлтэд хариулах Зочид буудлын үйлчилгээний талаар мэдээлэл өгөх Зочдод өрөөг олгох, өрөөний захиалгыг боловсруулах Зочид буудлын хөтөлбөр, үйл ажиллагааны талаар мэдээлэл өгөх Бусад ажилтнуудтай хамтран ажиллах, зочдын сайхан туршлагыг бий болгох Төлбөрийн процессуудыг хянах, гүйлгээ хийх
Өрөөнүүдийг цэвэрлэж, эмх цэгцтэй байлгах Зочдын хүсэлт, шаардлагыг хүлээн авч, хурдан шийдвэрлэх Зочидтой мэндлэх, тэдэнд тусламж үзүүлэх Өрөөний тавилгын байдал, хэрэгслийн бүрэн бүтэн байдлыг шалгах Өрөөнд шаардлагатай зүйлсийг цаг тухайд нь хангах Зочдод зочид буудлын үйлчилгээг танилцуулах Цэвэрлэгээний бүтээгдэхүүн, багаж хэрэгслийг зөв зохистой ашиглах Аюулгүй байдлыг хангах, стандартын дагуу ажиллах
Зочид буудлын өдөр тутмын ажиллагааг удирдах Зочид буудлын үйлчилгээний стандартыг хангах Зочдын хүсэлт, санал, гомдлыг шийдвэрлэх Зочид буудлын ажилтнуудыг сургах, удирдах Байгууллагын төсвийг удирдах, санхүүгийн тайлан гаргах Зочид буудлын маркетингийн стратегийг боловсруулах Ажилтнуудын гүйцэтгэлийг үнэлэх Зочид буудлын аюулгүй байдал, эрүүл ахуйн стандартыг хангах Зочдын сэтгэл ханамжийг нэмэгдүүлэх арга хэмжээг зохион байгуулах Зочид буудлын үйл ажиллагааг сайжруулах санал, санаачлагыг боловсруулах