Бизнесийн үйл явц, ажлын урсгал, системийг шинжилж, сайжруулах боломжийг тодорхойлох; Оролцогч талуудаас бизнесийн шаардлагыг цуглуулж, баримтжуулах; Зах зээлийн судалгаа болон өгөгдлийн шинжилгээ хийх; Удирдлагад зориулсан тайлан, хяналтын самбар (dashboard), танилцуулга боловсруулах; Мэдээллийн технологийн болон хөгжүүлэлтийн багтай хамтран шийдэл боловсруулах; Гол гүйцэтгэлийн үзүүлэлтүүдийг (KPIs) хянаж, хэрэгжүүлэх зөвлөмж гаргах; Төсөл, эрсдэлийн үнэлгээ болон стратегийн төлөвлөгөө боловсруулахад оролцох.
Менежментийн компанид бүрдүүлэлт, сонгон шалгаруулалт, хөдөлмөрийн харилцаа зэрэг хүний нөөцийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулж ажиллана.
Компанийн санхүү, нягтлан бодох бүртгэлийн үйл ажиллагааг стандарт, хууль, журмын дагуу хөтлөн, санхүү татварын тайлан гаргах.
Шинээр программ хангамж хөгжүүлэх, ашиглалт, үйлчилгээ, туршилт хийх, туршилтын орчин бэлтгэх, ажлын байрны тодорхойлолтонд заасан бусад ажил үүргийг хийж гүйцэтгэнэ.
Үндсэн хөрөнгө, хангамж, бараа материалтай холбоотой гарсан гүйлгээнүүдийн анхан шатны баримтын бүрдлийг хангах, агуулахад байгаа үндсэн хөрөнгө, техник, хангамжийн бараа материалын хадгалалт, хамгаалалтад хяналт тавих; Агуулахын хөрөнгө, эд зүйлийн хөдөлгөөнийг бүртгэх, холбогдох ажилтнуудыг шаардлагатай мэдээллээр хангах; Үндсэн хөрөнгө, бараа материалыг зориулалтын талбай, тавиур дээр эмх цэгцтэй хураах, холбогдох ажилтнуудад шаардлага тавих;