Брэндийн бүтээгдэхүүн, шийдлийн талаар гадаад болон дотоод түншүүдтэй харилцан ажиллах, борлуулалтыг дэмжих Бүтээгдэхүүний шугам бүрийн (Server, Storage, Client, Networking, Peripheral) судалгаа, шийдэл гарган ажиллах Брэндийн борлуулалтын стратегийг боловсруулж, төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх Борлуулалтын баг, инженерийн багт брэндийн шинэ технологи, бүтээгдэхүүний мэдээлэл түгээж сургалт зохион байгуулах Маркетингийн албатай хамтран брэндийн брэндинг, event, campaign төлөвлөх
1. Гүйцэтгэх үйлдвэрлэлийн ажил хийх, зүсвэр зүсэх, зүлгүүр хийх, цооллого хийх, тавилгын тоногуудыг угсарч суурьлуулах 2. Үйлдвэрлэгдсэн тавилгыг угсрах, шалгах, цэвэрлэх, савлах 3. Тавилга үйлдвэрлэлийн дотоод ажлуудад туслах 4. Ажлын байранд тусгагдсан бусад нэмэлт ажил үүргийг гүйцэтгэх
Борлуулалтын төлөвлөгөөнд нийцсэн борлуулалтын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх. Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчидтэй харилцах, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах. Борлуулалтын боломжуудыг тодорхойлох, шинэ харилцагч хайж олох. Борлуулалтын үр дүнг нэмэгдүүлэхийн тулд үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ, шаардлагыг судлах. Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний онцлогийг тайлбарлаж, үйлчлүүлэгчдэд зөвлөгөө өгөх. Зах зээлийн нөхцөл байдал, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх. Борлуулалтын тайлан, баримт бичиг боловсруулах, удирдлагад танилцуулах. Харилцагчдын санал хүсэлтэд үндэслэн асуудлыг шийдвэрлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах.
Борлуулалтын төлөвлөгөөнд нийцсэн борлуулалтын үйл ажиллагааг гүйцэтгэх. Харилцагч байгууллага, үйлчлүүлэгчидтэй харилцах, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээг танилцуулах. Борлуулалтын боломжуудыг тодорхойлох, шинэ харилцагч хайж олох. Борлуулалтын үр дүнг нэмэгдүүлэхийн тулд үйлчлүүлэгчдийн хэрэгцээ, шаардлагыг судлах. Бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний онцлогийг тайлбарлаж, үйлчлүүлэгчдэд зөвлөгөө өгөх. Зах зээлийн нөхцөл байдал, өрсөлдөгчдийн судалгаа хийх. Борлуулалтын тайлан, баримт бичиг боловсруулах, удирдлагад танилцуулах. Харилцагчдын санал хүсэлтэд үндэслэн асуудлыг шийдвэрлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулах.
Хүнсний үйлдвэрлэлийн технологийн процессыг төлөвлөх, удирдах Бүтээгдэхүүний чанар, аюулгүй байдлыг хангах Шинэ бүтээгдэхүүн боловсруулах Бүтээгдэхүүний түүхий эд, материалын хэрэглээг тооцох Ажилтнуудын хөдөлмөрийн аюулгүй байдал, эрүүл ахуйг хянах Тоног төхөөрөмжийн ажиллагаа, арчилгаа хяналт Бичиг баримт, тайлан боловсруулах
Брэндийн бүтээгдэхүүн, шийдлийн талаар гадаад болон дотоод түншүүдтэй харилцан ажиллах, борлуулалтыг дэмжих Бүтээгдэхүүний шугам бүрийн (Server, Storage, Client, Networking, Peripheral) судалгаа, шийдэл гарган ажиллах Брэндийн борлуулалтын стратегийг боловсруулж, төлөвлөгөө хэрэгжүүлэх Борлуулалтын баг, инженерийн багт брэндийн шинэ технологи, бүтээгдэхүүний мэдээлэл түгээж сургалт зохион байгуулах Маркетингийн албатай хамтран брэндийн брэндинг, event, campaign төлөвлөх