Одоогоор мэдэгдэл алга байна

Үндсэн хувилбар

Трансвест Монголиа ХХК

  • Ажлын байрны зар
  • Манай компани
  • Мэдээ, мэдээлэл
Цахилгаанчин (УБ хотод)

Бид Засвар Үйлчилгээний газарт Уурхайн тоног төхөөрөмжийн бүх төрлийн цахилгаан мотор сэргээн засварлах цехэд Цахилгаанчин шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгааны засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ.   ГҮЙЦЭТГЭХ ҮНДСЭН ҮҮРЭГ: Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн цахилгааны хөдөлгүүрийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын мастераас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

Санхүү бүртгэлийн ажилтан

Бид Улаанбаатар дахь Санхүү бүртгэлийн газарт Санхүү бүртгэлийн ажилтан шалгаруулж авна.   Санхүү бүртгэлийн ажилтан нь Татварын нягтлан бодогчийн шууд удирдлаганд харъяалагдаж, санхүүгийн үйл ажиллагааг үр дүнтэй явуулах үүднээс санхүүгийн хэлтсийн ажилтнуудад туслах, бичиг хэрэг, албан хэрэг хөтлөлтийн ажил үүргийг гүйцэтгэнэ. Мөн дараах ажил үүргүүдийг хийж гүйцэтгэнэ:   Татварын тайлан болон санхүүгийн мэдээг бэлтгэхэд оролцох, Санхүүгийн өдөр тутмын ажил гүйлгээнд туслах, Компанийн нягтлан бодох бүртгэлийн гүйлгээг шалгахад туслах, Санхүүгийн баримт янзлах, хяналт тавих, Системд журналын ажил гүйлгээг оруулах, шалгах, Санхүүгийн хэлтэстэй холбоотой захиргааны ажлыг гүйцэтгэх зэрэг болно.

Asset Maintenance Planner

Make maintenance plan for all vehicles and equipment Prepare parts stock for all vehicles and equipment’s PM Make data analysis for asset depreciating Negotiate contracts and service level agreements for third party suppliers or service provider Ensuring departmental adherence to applicable laws and regulations Maintaining detailed records of vehicle and equipment servicing Ensuring strict servicing and maintenance times to minimize downtime and maintain schedules Analyzing data to increase business operational efficiency Utilizing GPS systems and fleet management software to monitor and track vehicles Maintaining compliance with company policies and procedures Managing annual registration renewals, inspections Ensuring prompt handling of required tasks Maintaining knowledge and utilizing all fleet information and user surveys to forecast new requirements

Planner

Make assembly plan for new machines and create shutdown plan Coordinate repairable components Collaborate with the management team to establish area initiatives that are aligned to and prepare maintenance work schedule for the next period for review and transfer into the short-term plan. Review the monthly key performance indicators including costs, labor utilization, and service statistics and make recommendations for improvements where required. Collaborate with the parts department for ordered parts delivery status, parts stock availability and parts return. Allocate required parts into system under service quotation. Report any situation, as soon as possible, which may have an adverse effect on the completion of the scope of work under work order management. Develop and maintain templates, data collection functions required for service work orders. Other responsibilities and duties as assigned by the Planning Supervisor.

Механик (УБ хотод ажиллах)

Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн эд ангийн сэргээн засварлах төвд Механик шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор Улаанбаатар хотод Засвар үйлчилгээний төвд ажлын 5 өдөр энгийн 8 цагаар ажиллах ба өдөр тутмын засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ.   Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын мастераас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

Туслах тогооч

Бид компанийн гал тогооны багт ажиллах Туслах тогооч шалгаруулж авна. Энэхүү албан тушаал нь Ахлах тогооч болон Тогоочийн өдөр тутмын ажилд дэмжлэг үзүүлэн гал тогооны багт туслах ажлын бүрэн хариуцаж ажиллана. Мөн түүнчлэн: - Өдөр тутмын хоолны бэлтгэл ажлыг хариуцах, - Татан авалтаар ирсэн хүнсний бүтээгдэхүүнийг ангилан ялгаж цэвэрлэн зохих журмын дагуу хадгалах, - Тогтсон хугацаанд цэвэрлэгээ үйлчилгээг хийх, - Хоолны цэс, технологийн карт, орцыг хянан баталгаажуулах, - Тухайн өдөр үйлдвэрлэсэн хоол, зууш, уух зүйлээс дээж авч зориулалтын хөргүүрт 48 цаг хадгаласны дараа дээжийг устгаж тэмдэглэл хөтлөх зэрэг болно. - Гал тогоо, тоног төхөөрөмж, цахилгаан хэрэгслийн цэвэр байдал, зохион байгуулалтыг сахих

Агуулахын Ажилтан/Storeman

Сэлбэг нийлүүлэлтийн газарт Агуулахын ахлах ажилтны шууд удирдлага дор ажиллах бөгөөд агуулахын үйл ажиллагаатай холбоотой өдөр тутмын ажлыг компанийн дүрэм журам, ажлын байрны тодорхойлолтонд заасны дагуу хийж гүйцэтгэнэ.   Бүх төрлийн сэлбэг, хэрэгсэл болон дотоодын нийлүүлэлтийг хүлээж авах, бүртгэх; Ахлагчийн зааврын дагуу бараа материалыг нөөцлөх ажлыг хариуцах; Ахлагчийн удирдлага дор худалдан авалтын захиалгын дагуу сэлбэг, эд анги болон бусад бараа материалыг хүлээн авсан эсэхийг шалгах, тулгалт хийх; Аюулгүй ажиллагааг хангах үүднээс агуулахын бүх тоног төхөөрөмжийг шалгах, бүртгэх; Компанийн эд хөрөнгө болон бараа материалын бүрэн бүтэн байдлыг хариуцах; Шаардлагатай үед харилцагчийн захиалгыг хүргэж, хүлээлгэж өгөх; Компанийн ажлын байран дээрхи дүрэм, журмыг дагаж мөрдөх зэрэг болно.

TECHNICAL ADVISOR (Electrical/Welding/Mechanical*3

Ensures objectives, targets and standards are clearly communicated. Reports any situation which has an adverse effect on the department’s profitability. Advise to the Service department Supervisors or Managers of the daily activities. Establishes a work environment that promotes and encourages employee success. Ensures all company policy, systems, and industry related training is delivered to all direct reports as needed. Provides effective tracking of Work in Progress for workshop activities. Ensures proper documentation, including invoicing and time sheet management. Ensure documentation is accurately processed, distributed with internal and external departments as required in a timely manner.

Механик

Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэст Уурхайн тоног төхөөрөмжийн төвд Механик шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүн борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилготой.   Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; Уурхайн тоног төхөөрөмжийн засвар, үйлчилгээг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу хийж гүйцэтгэх; Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх, урьдчилан сэргийлэх арга хэмжээ авах; Засварын үйлчилгээний гарын авлага, зааварчилгааны дагуу ажиллах; Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, даалгасан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Засварын багийн ахлахаас даалгасан бусад ажил, үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

ЖОЛООЧ

Ажлын байрны аюулгүй байдлыг хангаж ажиллах; Захиргааны ажилтны зааварчилгаа болон урьдчилан төлөвлөгдсөн захиалгын дагуу зорчигчдыг хүргэж өгөх, очиж авах; Тээврийн хэрэгслийн хугацаат засвар үйлчилгээг хариуцах; Тээврийн хэрэгслийг аюулгүй жолоодон зорчигчийг зохих газарт нь хүргэх.

Accounts Receivable Officer

Prepare customer statements, bills and invoices and reconcile expenses to the general ledger. Calculate and post receipts to appropriate general ledger accounts and verify details of transactions, such as funds received and total accounts balances. Compile and sort documents, prepare and post invoices and credit and debit memos. Liaising with customers, as well as internal personnel including sales team. To ensure that debts are paid in a timely manner. Assist monthly and quarterly tax reports. Assist in the setting up of the electronic payment system. Providing ad-hoc reporting as and when requested by management. Ensure monthly processing deadlines are met as required. Monthly reconciliations of receivables-related ledger accounts Other duties as delegated from time to time by the Accounting Supervisor or any other personal designated in their absence. Ensure safety at the workplace.

English Translator

Translating English information to Mongolian from the service manuals and all service documents used within the service department. Translate technical information related to component repairs, procedures and processes listed in the component manuals and job packs. Translation during service department meetings when required. Translating Mongolian to English communications for Technical Advisors and Mongolian employees. Translating English to Mongolian and vice versa for the service shop employees when required. Translate English to Mongolian communication to service shop employees during meetings and daily shop communications. Translate phone calls from Mongolian to English or from vice versa for customer and suppliers when required. Translate and write official documents for internal and external use for the service department when required. Proof reading documents from English to Mongolian and vice versa Writing documents in English and Mongolia

Гагнуурчин

Бид Засвар Үйлчилгээний хэлтэстээ Гагнуурчин шалгаруулж авна. Гагнуур хариуцсан ахлагчийн удирдлаганд дараах үндсэн үүрэгтэй ажиллах ба Трансвест Монголиа компаний бүтээгдэхүүний өдөр тутмын гагнуурын ажлын засвар, үйлчилгээг аюулгүй, чанартай хийж гүйцэтгэнэ. Ажилтан нь компанийн болоод харилцагч компанийн холбогдох дүрэм, журам, хууль тогтоомжийг чанд мөрдөн ажиллана.   Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон манлайлж ажиллах Өдөр тутмын засвар, үйлчилгээ, хариуцуулсан үүрэг даалгаварыг үйлдвэрлэгчээс гаргасан стандарт, журмын дагуу гүйцэтгэх; Ажлын чанарт хяналт тавих; Ажлын ирц, оролцоог дээд зэргээр хангах; Гар багажуудыг байнга зөв, зохистой хэрэглэх; Гагнуурын цехийн мастерын даалгасан бусад ажил үүргийг гүйцэтгэх зэрэг болно.

Сэлбэг нийлүүлэлтийн ажилтан/Parts Interpreter

We are currently seeking a  potential candidate for the position of Parts Interpreter based in UB at Parts Department.   The Parts Interpreter is responsible for the execution, processing and coordination of all parts sales quotations using the eXtend system. Advising internal and external customers on their parts requirements by preparation of electronic part sales quotations.   The main responsibilities: Preparation of external and internal customer sales quotations. Follow up and conversion of quotations into sales orders. Interpretation of customer’s parts and component requirements by use of electronic parts manuals. Liaise with all suppliers on pricing and availability requirements. Works closely with warehouse personnel to ensure accuracy and proper matching of paperwork for all parts sales’ orders. Ensures all quoted availability dates are met. Prepares monthly reports related to the parts sales. Works close with parts Expediting coordinator to ensure all customer parts delivered on time. Assist the Supervisor by supplying information required for completion of parts sales reports.

Дадлагажигч (Механик/Цахилгаанчин/Токарьчин/Гагнуу

Бид Улаанбаатар хотод Дадлагажигч (Механик/Цахилгаанчин/Токарьчин/Гагнуурчин) шалгаруулж авна. Энэхүү ажлын байр нь Трансвест Монголиа ХХК-ийн бүтээгдэхүүний борлуулалтын дараах үйл ажиллагааг дэмжих зорилгоор өдөр тутмын цахилгаан, механикийн засвар үйлчилгээ болон сэргээн засварлах ажлыг аюулгүйгээр хийж гүйцэтгэнэ.   Уурхайн тоног төхөөрөмжийн засвар үйлчилгээний ахлагчаас даалгасан ажил, үүргийг гүйцэтгэх Аюулгүй ажиллагааны арга барилыг мөрдлөг болгон ажиллах; ХАБЭАБО-ны бодлого, журмуудыг сахин ажиллах Засвар үйлчилгээний газрын үйл ажиллагааны үр ашигт сөргөөр нөлөөлөх нөхцөл үүсвэл түүнийг мэдэгдэх Гар багажуудыг тогтмол зөв, зохистой хэрэглэх; Ажлын ирц, оролцоог танхимын болон дадлага ажлын сургалтанд дээд зэргээр хангах

OHSE Coordinator

To ensure that supervisors have the knowledge, tools, and support they need to manage the business from a safety perspective.  To create a working environment that maintains and improves employees’ general health and safety, and in which people continue to grow, learn, and contribute to the Company’s success.    Overall responsibility: Contributes and maintains Health and Safety policy in conjunction with management. Improves and directs programs to maintain and improve all employees' general health and safety. Supports and works with managers and supervisors to manage their human resources in a safe, competent, and professional manner.   Health and Safety Initiatives and Activities Collaborates with employees, managers, and supervisors to identify and correct potential safety and health hazards. Support the Company’s OHSE Management System. Develop and maintain the Company’s risk registry. Advice OHSE guidelines to Managers, Supervisors, and employees. Improve JOHS Committee effectiveness. Enhance Monthly Topic quality. Update OHSE training programs and conduct them. Improve the Company’s safety culture. Manage OHSE Campaigns collaboratively. Other duties as required by the OHSE manager. Participate and conduct an incident investigation. Conduct daily workplace inspections and identification of potential hazards.

Inventory Control Officer

Responsible for maintaining parts accordance with the latest component rebuild schedule from the Reman team. To secure the BOM parts list with REMAN team by latest updated version To analyze and place orders for BOM & OOS (out-of-scope) parts quarterly based on the Reman forecast within timely manner To make sure to place order correctly. To place orders for Purchase advice from Service department, air orders within a day, sea orders within a day or two. Update the “Tracking Sheet” immediately after placing an order and update Back-order files weekly. To review the all back-order parts daily and ensure get update from Expediting coordinator Monitor the parts ETA and ETD status Ensure both the system(commit) and tracking sheet report matches To monitor Monthly cycle count, Random count and Daily count with Parts counters Receive all parts return form request check ensure all information filled out correctly, return justification valid then submit to the Inventory coordinators. Receive release request from service planning team and make sure to double check part number and quantity that linked to work order is matching with approved service quotation and BOM file. To track picking list with Warehouse team and make sure to document. Participate in weekly meeting with Service planning team and Reman team. Receipt notes and other file archiving. Maintain effective and clear communication with reman & service team. Other responsibilities and duties as assigned by other Supervisors, Parts manager and HOD

Inventory Supervisor

Ensures Inventory Team has a clear understanding of their job responsibilities. Supervises the daily activities of the inventory team within well-established and clearly defined policies and procedures. Promotes customer-focused relationships and philosophy. Other projects and duties as assigned.

Inventory Coordinator

Maintaining inventory levels according to budgets and plans, monitoring inventory turnover ratio, days in inventory, and dead and slow-moving items. Coordinating inventory usage and storage requirements with Purchasing, Warehousing, and Operations. Checking the inventory list of products and maintaining adequate inventory levels in the warehouse. Keeping track of all inventories for transportation. Assigning tags and labels for all housed merchandise. Making note of damaged, lost, and stolen goods. Monitoring the inventory turnover ratio. Ensuring the compliance of Occupational Safety and Health rules for all warehouse personnel. Making sure the proper and systematic handling of all inventories in the warehouse.

Technical Support Manager

· Manage where necessary in the completion of all Factory Campaign and Field Campaigns within the OEM’s recommended completion schedule, to the correct standards and in accordance with all relevant documentation submitted as per OEM’s support Policy. · Support all warranty claims so that they are submitted as per OEM and Service Department Policy and Procedures. All relevant documentation to be submitted as per policy requirements with all failed parts are packaged appropriately for return if required. · Attend monthly meetings with both internal and external customers and provide technical updates as require. Involve other departments as required to assist in desired outcomes. · Assist in the maintenance of the technical information library by keeping it current and relevant to the machines based in Mongolia · Develop and maintain relationships with relevant personnel from within Transwest and its associated entities, the · Principle and other companies as required, ensuring smooth, timely and accurate transfer of data. · Implement where necessary in the completion of all Factory Campaigns and Field Campaigns within the OEM’s recommended completion schedule, to the correct standards and in accordance with all relevant documentation submitted as per OEM’s support Policy. · Support all warranty claims so that they are submitted as per Komatsu SPPMs requirements with all failed parts, failure investigation and proper root cause analysis. · Ensure all OEM recommendations are being adhered to with regard to the operation and maintenance of the equipment to achieve acceptable levels of equipment availability. · Ensure all known defects are correctly investigated, recorded and the required parts are available at the time of repair. Defect Management. · Manage PM program to work in conjunction with Equipment Management Solutions · Create QAQC docs for new rebuild components as TM develops new business through excavators major component overhauls. · Liaise with factory personnel as required to provide required information for technical support. · Document and file all Komatsu Products related information for history purposes. · Participate in continuous improvement programs including modifications to Preventive Maintenance Sheets and assembling of Job Safety Analysis (JSA’s) · Carry out regular in field inspections / observations and report as required, these inspections are listed, but not limited: - Periodical Machine Inspections - Komatsu Undercarriage inspections - GET Inspections - Blade, Bucket, Ripper inspections - Control System Analysis - Workshop / Work area inspections - Oil Sample Analysis - VHMS Downloads - Payload Data Analysis - Defect Management Process · Communication and IT Skills are an important area in this position, requirement to understand and communicate via written and verbal is essential.

Холбоо барих

Монгол улс, Улаанбаатар хот, Баянгол дүүрэг, Эрчим хүчний гудамж-32, 29-р хороо, Баянгол дүүрэг, Улаанбаатар, Монгол улс, Ш.Х 242 / 18031

Фэйсбүүк хуудас

Монголын иргэн бүрд ажлын байр!.

Zangia.mn

Copyright © 2008-2024.