Үйлчилгээний стандарт, дотоод журам хангуулах, дотоод гадаад зөрчилд хяналт тавих Өдөр тутмын аюулгүй ажиллагаанд хяналт тавих
Санхүүгийн нягтлан бодох бүртгэл, санхүүгийн чиглэлээр мэргэжлийн дипломтой байх Тайлан, тооцоолол, төлбөрийн мэдээллийг боловсруулж, дүн шинжилгээ хийх Байгууллагын санхүү бодлого, журамд нийцүүлэн бүртгэл хийх Санхүүгийн системд бичиг баримт оруулах, шинэчлэх Тайлангийн хугацаанд санхүүгийн үр дүнг хянах Төлбөрийн процесс, дансны мэдээллийг шалгах Санхүүгийн багийн гишүүдтэй хамтарч ажиллах
Дэлгүүрийн өдөр тутмын үйл ажиллагааг зохион байгуулах Борлуулалтын стратегийг боловсруулж, хэрэгжүүлэх Бараа бүтээгдэхүүний нөөцийн менежментийг хариуцах Хэрэглэгчийн үйлчилгээний стандартыг хангах Дэлгүүрийн ажилтнуудад холбогдох сургалтууд орж, хэвшүүлэх Борлуулалтын тайланг бэлтгэх болон дүн шинжилгээ хийх Зах зээлд шинэ бүтээгдэхүүн нэвтрүүлэх үйл явцыг удирдах
Зочдын захиалгыг хүлээн авч, үйлчилнэ /алкохолоор үйлчилдэггүй/ Төлбөрийн системийг ашиглан зочдын төлбөрийг хүлээн авна Байгууллагын стандарт, ариун цэвэр, аюулгүй байдлын дүрмийг мөрдөнө Бүтээгдэхүүний агуулах, нөөцийг хянаж, шаардлагатай тохиолдолд шинэчлэнэ Зочдыг угтан авч, тав тухтай орчноор хангана
- Маркетингийн бодлого, төлөвлөлт, төсөв, гүйцэтгэл, хяналт хийх; - Компанийн гадаад дотоод худалдаа, бүтээгдэхүүн, үйлчилгээний маркетингийн бодлогыг тодорхойлох; - Зах зээл дээрх борлуулалтыг сайжруулах, өсгөх; - Компанийн бүтээгдэхүүний идэвхижүүлэлтийг хийх; - Ажлын байрны тодорхойлолтын дагуу бусад ажил үүргүүдийг хийх;
Ресторанд гардаг цай, кофе, стүүти, шейк, коктейл, шотуудыг технологи картын дагуу чанар стандартыг хангаж ажиллана.
Үйлчилгээний стандартын дагуу цаг тутамд үйлчлүүлэгчдийн тав тухтай найрсаг орчинг бүрдүүлж, сэтгэл ханамжийн түвшинг таатай болгоход чиглэсэн түргэн шуурхай үйлчилгээ үзүүлэх.
Рестораны өдөр тутмын үйл ажиллагааг удирдан зохион байгуулах Үйлчилгээний чанар, стандартын хэрэгжилтийг мөрдөн ажиллах, хянах Ажилчдыг ажлын байран дээр сургах, мэргэшүүлэх, дадлагажуулах тал дээр анхаарал тавьж идэвхи санаачлагатай ажиллах Үйлчлүүлэгчдийн сэтгэл ханамжийг дээшлүүлэх, санал гомдолыг шийдвэрлэх Борлуулалт, орлого зарлагын явцыг хянах Удирдлага болон бусад нэгжтэй уялдаа холбоотой ажиллах
Үйлчлүүлэгч нарын худалдан авсан бараа, бүтээгдэхүүний төлбөрийг бэлэн болон бусад төлбөрийн сувгуудаар төлбөр тооцоог эелдэг найрсгаар хүлээн авч, шалгах, программын дагуу бичилт хийх Үйлчлүүлэгчдэд шаардлагатай мэдээллийг үнэн зөв, ойлгомжтой хэлбэрээр хүргэх
Рестораны үйлчилгээний стандартын дагуу үйлчлүүлэгчтэй найрсаг, хүндэтгэлтэй харилцах, Ширээнүүдээ хянах, үйлчлүүлэгчдийн тооцооны билл хэвлэх, тооцоо авах хийх Тооцооны нягтлан бодогчтой тооцоо тулгах, бэлэн мөнгө тушаах
Үйлчлүүлэгч нарын худалдан авсан бараа, бүтээгдэхүүний төлбөрийг бэлэн болон бусад төлбөрийн сувгуудаар төлбөр тооцоог эелдэг найрсгаар хүлээн авч, шалгах, программын дагуу бичилт хийх Үйлчлүүлэгчдэд шаардлагатай мэдээллийг үнэн зөв, ойлгомжтой хэлбэрээр хүргэх
Хүний нөөцийн стратегийг боловсруулах болон хэрэгжүүлэх Ажилтнуудын бүртгэл, мэдээллийг удирдах Ажилтнуудын сургалт, хөгжлийн төлөвлөгөөг боловсруулж хэрэгжүүлэх Ажиллах хүчний дотоод үнэлгээ хийх, үр дүнг дүгнэх Ажилтнуудын дунд харилцаа, хамтын ажиллагааг сайжруулах зорилгоор арга хэмжээнүүд зохион байгуулах Ажилтнуудын гомдол, санал хүсэлтийг шийдвэрлэх Шинэ ажилтан авах, ярилцлагын процессийг удирдах